فرهنگی هنری

کتاب های برتر برای نوجوانان

بهترین کتاب‌ها برای نوجوانان عبارتند از: جادو، سفر، یافتن خود، استفاده از صدایشان، عشق، دلشکستگی، بهترین دوستان، چیزهای زیادی. و هر یک با یک پیام اساسی همراه است تا به نوجوان شما کمک کند تا زندگی خود را طی کند.

به عنوان والدین نوجوانان، احتمالاً از بهترین کتاب‌ها برای کودکان نوپا و بهترین کتاب‌ها برای کودکان استفاده کرده‌اید. اگرچه، هیچ کس برای دوست داشتن یک کتاب شخصی سازی شده آنقدر پیر نیست.

Kirsty Ketley، مشاور والدین، در مورد کمک به نوجوان خود در انتخاب کتاب می‌گوید: «ذهن آنها را باز نگه دارید، ژانرهای مختلفی را که بهترین واکنش‌ها را برمی‌انگیزد بررسی کنید – فانتزی فکر کنید، کتاب‌هایی که با آنها مرتبط است، داستان‌های ماجراجویی، زندگی‌نامه‌ها یا علمی. فی.

مهم است که مطمئن شوید کتاب‌هایی که انتخاب می‌کنند برای گروه سنی و سطح درک آنها مناسب است. و اطمینان حاصل کنید که نوجوانان کوچکتر چیزی بیش از حد گرافیکی یا بزرگسال نمی خوانند.”

او می افزاید؛ برخی از والدین متوجه می شوند که خواندن یک کتاب ابتدا خودشان، به تعیین اینکه چه چیزی ممکن است مناسب باشد یا نه، کمک می کند و آنها را برای هر سؤالی که ممکن است از خواندن آن پیش بیاید آماده می کند.

بنابراین، برای کمک به این موضوع، 16 مورد از بهترین کتاب‌های آزمایش شده و واقعی را پیدا کرده‌ایم که شما و کودک نوپایتان دوست خواهید داشت.

1.نگه داشتن پنگوئن جهان

تناسب سنی: 12-18 سال | شومیز

همه فکر می کنند لیبی استراوت را می شناسند، دختری که زمانی به او لقب چاق ترین نوجوان آمریکا داده بودند. اما هیچ‌کس وقت نمی‌گذارد وزن او را پشت سر بگذارد تا ببیند او واقعاً کیست. مادرش مرد و حالا باید به دبیرستان برود و می‌خواهد دختری باشد که می‌تواند هر کاری انجام دهد.

به عنوان “انتخاب معلمان” در آمازون دارای بیش از 2900 رتبه بندی و 4.5 از 5 ستاره قوی است. یکی از خوانندگان گفت: «بسیار خوب، بسیار احساسی. واقعاً من را تا آخرین صفحه درگیر نگه داشت – او نویسنده بزرگی است و این باعث شد که زندگی را دوباره ارزیابی کنم، همانطور که هر کتاب خوبی باید باشد.»

2.پنگوئن زنان کوچک

تناسب سنی: 10+ | شومیز

این یک اثر کلاسیک جاودانه است که دختران و پسران هر دو آن را دوست خواهند داشت. دوستی های مری در طول فصل ها به شکلی دوست داشتنی رشد می کند.

داستان زندگی و عشق های چهار خواهر را دنبال می کند که در نهایت پایانی غم انگیز دارد. باز هم، این یک کلاسیک است و برای هر قفسه کتاب ضروری است.

با بیش از 8600 رتبه بندی، این کتاب دارای 4.4 از 5 ستاره قوی است. و یکی از خوانندگان گفت: «چه کتاب فوق‌العاده‌ای! من در مورد خرید این کتاب کمی شک داشتم زیرا فکر می کردم شاید برای بزرگسالان مناسب نباشد. اما ثابت شد که من کاملاً در اشتباه بودم زیرا مهم نیست در هر سنی که هستید، مطمئناً از این کار لذت خواهید برد.

3.النور و پارک اوریون (Eleanor and Park Orion)

تناسب سنی: 13 – 17 سال | شومیز

این پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز در طول یک سال تحصیلی در سال 1986 اتفاق می‌افتد، النور و پارک خنده‌دار، غم‌انگیز، تکان‌دهنده و واقعی است – یک سفر نوستالژی بدیع برای هر کسی که هرگز عشق اول خود را فراموش نکرده است.

به عنوان “انتخاب معلمان” در آمازون، بیش از 7800 رتبه بندی دارد که امتیاز 4.4 از 5 را کسب کرده است.

یکی از خوانندگان به آن پنج ستاره داد. “اوه خدای من، من این کتاب را خیلی دوست داشتم، قلب کوچکم را گرفت و تکه تکه کرد. النور شخصیت شگفت انگیزی است. من دقیقاً مثل او در مدرسه احساس می‌کردم، دختر عجیب و غریبی که بدون توجه به اینکه چقدر سعی می‌کرد نامرئی باشد، مثل یک شست دردناک بیرون آمده بود. من پارک را هم دوست داشتم.»

4.هابیت

تناسب سنی: 13+ | شومیز

همانطور که بهترین کتاب برای نوجوانان وجود دارد، این یک کتاب کلاسیک جاودانه است، در مورد ماجراهای یک هابیت بیلبو بگینز در دنیای جادویی الف ها، کوتوله ها و جادوگران. این کتاب بسیار طولانی است، بنابراین برای خوانندگان مشتاق، اما اگر آنها از طرفداران ارباب حلقه ها هستند، این کتاب را دوست خواهند داشت.

با بیش از 20000 رتبه بندی، این کتاب پرفروش دارای 4.8 از 5 ستاره است. یکی از خوانندگان می گوید: «این یک داستان لذت بخش از ماجراجویی، دوستی و شجاعت بود که در دنیایی زیبا، عظیم و پر از داستان به نام Middle-EARTH اتفاق می افتاد.

این کتاب در اصل برای لذت بردن کودکان طراحی شده بود و با این ایده خلق شده است. با این وجود، همه سنین می توانند از آن لذت ببرند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا