سایر مطالب

انواع راه های مهاجرت به کانادا و مهارت های لازم

خوشبختانه روش‌های متنوعی برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد. در اولین قدم لازم است روش مناسب خودتان را پیدا کنید. ما در ادامه، شرایط لازم تحصیلی، مالی و… را برای تمام راه‌های مهاجرت توضیح می‌دهیم. منبع ما برای این اطلاعات، سایت مهاجرت کانادا است. بهترین آموزشگاهها زبان برای یادگیری راحت زبان انگلیسی را از دست ندهید.

1. اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری

خب، اول از جذاب‌ترین و سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا شروع کنیم. اکسپرس اینتری (EXPRESS ENTRY) روشی است که از سال 2015 توسط اداره مهاجرت کانادا ایجاد شده. با این سیستم می‌توانید اقامت دائم کانادا را در سریع‌ترین زمان (حدود 6 ماه) دریافت کنید. این طرح کاملا الکترونیکی است و برای ارزیابی متقاضیان استفاده می‌شود.

بگذارید ساده بگوئم؛ قبلا برای مهاجرت باید علاوه بر صرف هزینه‌های زیاد، تا مدت‌ها در صف بررسی می‌ماندید. اما در این روش، به درخواست شما با توجه به شایستگی‌تان رسیدگی می‌شود. در واقع هرچقدر تحصیلات بهتر، سابقه کار و زبان قوی‌تری داشته باشید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و از رقیب‌هایتان جلو می‌زنید. کاملا عادلانه و منطقی! این نکته ریز را هم بدانید که Express Entry یک روش مهاجرت نیست؛ بلکه یک طرح برای ارزیابی تخصص شماست. از این طرح ارزیابی، در سه برنامه نیروی متخصص فدرال-پیشه وران ماهر فدرال-تجربه کانادایی استفاده می‌شود.

مهاجرت به کانادا یکی از جذاب ترین گزینه ها در میان کشور های دنیا برای مهاجرت است، که البته با در نظر گرفتن شرایط مطلوب زندگی و بستر پیشرفت کانادا کاملا توجیه پذیر است. کانادا نه تنها یک کشور فوق پیش رفته دارای اقتصاد روبه رشد و با المان هایی ایده آل برای زندگی است بلکه رتبه اول کیفیت آموزشی را در سیستم تحصیلات خود دارد، بنابراین جای تعجب نیست که 99 درصد افراد این کشور با سواد هستند و همواره از سراسر دنیا درخواست های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. اما برای مهاجرت به کانادا چه راه هایی وجود دارد؟ کدام راه موجود مهاجرتی مناسب شرایط شماست؟ اصلا از طریق چه روش هایی میتوان سریع تر و امن تر به کانادا مهاجرت کرد؟ ارزانترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟ بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟

مراحل مهاجرت

  • مرحله اول: باید شرایط شما توسط موسسه ارزیابی گردد. (مراجعه به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان)
  • مرحله دوم: جمع آوری مدارک و برگذاری جلسات توجیهی.
  • مرحله سوم: تحقیق بازار مربوط به کانادا برای راه اندازی بیزینس.
  • مرحله چهارم: تهیه بیزینس پلن باتوجه به مشخصات متقاضی و شهر انتخابی کانادا.
  • مرحله پنجم: ثبت در اداره مهاجرت کانادا با نامه دفاعی وکیل مهاجرت.
  • مرحله ششم: تاییدیه اداره کار برای دریافت ویزای کار متقاضی ( LMIA مثبت).
  • مرحله هفتم: دریافت ویزای کار کانادا.

حتما یک زبان برنامه نویسی بخصوص جاوا اسکریپت را یاد بگیرید یا از زبان های برنامه نویسی انیمیشنی مثل افترافکت برای یک موقعیت شغلی بهتر بهره بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا