گردشگری جهان

تجربه عالی سفر با تور هند و تور روسیه

سفر به نقاط دیدنی جهان می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب و باورنکردنی برای تمامی افراد باشد. کشورهایی همچون هندوستان و روسیه که از جمله کشورهای بسیار دیدنی و توریست پذیر در جهان بوده و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبای زیادی هستند، از مقاصد اصلی گردشگری و تفریح برای بسیاری از مسافران در سراسر دنیا می ‌باشند.

سفر از طریق تورهای مسافرتی هندوستان و روسیه، می‌تواند تجربه‌ی مسافرت به این کشورها را برای شما شیرین‌تر سازد. فعالیت تورهای مسافرتی از گذشته‌ی دور تا کنون مزایای بسیاری را برای مسافران و گردشگران به همراه داشته و به نوعی لذت مسافرت را برای آن‌ها دو چندان می‌سازد؛ تور لیدرهای با تجربه با شناخت جاذبه‌های تفریحی و گردشگری می‌توانند به گردشگران کمک کنند تا لذت بیشتری از سفر خود ببرند و هیچ یک از تجربه‌های شیرین سفر خود را از دست ندهند.

اقامت در هتل‌هایی با امکانات کامل و همچنین تامین بهترین غذاها برای افراد در طول سفر از جمله مزایای مهم سفر با تورهای مسافرتی می‌باشد.‌ پس با انتخاب یک تور عالی برای سفر به این کشورهای دیدنی و زیبا، می‌توانید برای خود یک خاطره فراموش نشدنی بسازید.

تور هندوستان، سفری لذت بخش و خاطره انگیز

با توجه به اطلاعاتی که از کشور هندوستان به گوش می‌رسد، ممکن است اولین تصویر ذهنی شما از این کشور یک کشور کثیف و پر از آلودگی باشد؛ باید بگوییم که هندوستان کشوری است که با یک بار سفر به آن، به طور کامل شیفته‌ی آن می‌شوید و در واقع هنگامی لذت سفر و گردش در این کشور را بچشید، نمی‌توانید این لذت را با چیز دیگری مقایسه کنید. سفر به هندوستان با تور هند فارا گشت

مسافرتی ویژه به دهلی، آگرا و جیپور، علاوه بر لذت وصف ناپذیری که دارد، مزایای بسیاری را برای توریست‌ها و گردشگران به همراه خواهد داشت

  • اولین و مهم‌ترین مزیت تور هندوستان مقرون به صرفه بودن این تور مسافرتی به نسبت تور سایر کشورهای دیدنی می‌باشد. در واقع با توجه به پایین بودن هزینه‌های سفر با تور به این کشور، می‌توانید تفریحات بیشتری در این کشور داشته باشید و از امکانات بیشتری برای گردش و تفریح خود بهره ببرید.
  • از جمله دیدنی ‌ترین مکان‌های تفریحی در هندوستان که در واقع نیمی از مردم جهان این کشور را با این مکان به یاد می‌آورند، تاج محل معروف است؛ در تور هند می‌توانید از تاج محل زیبا، یکی از عجایب هفت گانه‌ی جهان و بدون شک یکی از مشهورترین بناهای تاریخی در دنیا دیدن کنید.
  • همانطور که گفته شد از اصلی‌ترین مزایای سفر با تورهای مسافرتی، تامین بهترین غذاها برای مسافران و پذیرایی از آن‌ها به بهترین شکل در طول دوره‌ی سفر می‌باشد. باید بدانید که مردم کشور هندوستان نسبت به تهیه غذاهای خود حساسیت زیادی نشان می‌دهند. به همین علت است که بیشتر غذاهای تند کشور هندوستان به عنوان خوشمزه‌ترین غذاها شناخته می‌شوند.
  • از جاذبه‌های گردشگری دیگر هندوستان رود گنگ است که با انتخاب تور مسافرتی هند و سفر به این کشور زیبای آسیایی، می‌توانید از این رود مقدس و زیبا دیدن کنید.
  • آشنایی با تاریخ و تمدن مردم کشور هندوستان به خصوص در شهرهای دهلی، آگرا و جیپور، دین و معنویت مردم این کشور و زندگی روزمره از فاصله‌ی بسیار نزدیک مزیت مهم دیگر سفر به این کشور است. می‌دانید که هند پذیرای اصلی بسیاری از ادیان جهان است و زادگاه مذهب‌هایی همچون بودیسم و هندوئیسم است. با سفر به این کشور می‌توانید از نزدیک شاهد برگزاری مراسم مذهبی مختلفی باشید که در طول روز در این کشور برگزار می‌شود و وقایعی خاص را در طول زندگی خود تجربه کنید.

تور روسیه، لذتی فراموش نشدنی در سفر

در صورتی که تمایل به سفر به روسیه را دارید اما تا کنون فرصتی برای سفر به این کشور نداشته‌اید یا به دلایل مختلف از سفر پشیمان شده‌اید، باید به شما بگوییم که سفر به این کشور می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما در طول زندگی‌تان باشد.

اگر بخواهیم تور روسیه فارا گشت

را که در شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ اجرا می شود، در کلمات خلاصه کنیم، باید از تاریخ غنی، هنر و معماری خارق العاده و فرهنگ رنگارنگ و جذاب مردم این کشور یاد کنیم. کشور روسیه به عنوان بزرگ‌ترین کشور جهان، غرق در جاذبه‌های دیدنی و گردشگری است و همین موضوع باعث می‌شود تا توصیه کنیم که به هیچ عنوان فرصت سفر به این کشور را از دست ندهید.

  • قلعه‌ها، کلیساها و کاخ‌ هایی که در سراسر کشور روسیه قرار دارند، شکوه این کشور و تاریخ غنی آن را نشان می‌دهند که با می‌تواند شما را به عنوان یک گردشگر به وجد بیاورد. جنگل‌های وسیع تایگای سیبری، منظره‌های آتشفشانی کامچاتکا و زیبایی غیر قابل وصف دریاچه‌ی بایکال در این کشور، همه و همه نشانی از این است که عظمت کشور روسیه وسعت زیادی از زیبایی‌ها و چشم اندازهای باورنکردنی در جهان را پوشش می‌دهد.
  • معماری رنگارنگ ساختمان‌ها در شهرهای کشور روسیه هیچ شبیه و مانندی ندارد و این مورد کشور روسیه را به یک مقصد رنگارنگ و بسیار خیره کننده برای مسافران تبدیل ساخته است. باید بدانید که معماری بعضی ساختمان‌ها و کاخ‌هایی که در کوچه و خیابان‌ های کشور روسیه قرار دارند و در واقع سنت و رسوم این کشور، قدمتی 1000 ساله دارند و این نشانی از تاریخ غنی این کشور است. در صورتی که به آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشورها علاقمند هستید، تور روسیه لذتی وصف ناپذیر را برای شما به همراه دارد.
  • برخلاف تصور عموم، مردم روسیه مردمی مهربان و خونگرم هستند. با سفر به روسیه و معاشرت با مردم روس با جنبه‌ی دیگری از آن ‌ها آشنا خواهید شد که دقیقا مخالف با آن ذهنیتی است که از مردم این کشور دارید. روس‌ها به توریست‌ها و گردشگران خارجی حسی سرشار از سخاوت و حسن نیت دارند و به شما قول می‌دهیم که با سفر به این کشور و معاشرت با روس ‌ها، عاشق روحیه‌ی خوش مشرب آن‌ ها می ‌شوید که همین باعث می‌شود تا از سفرتان لذت بیشتری ببرید.
  • چشیدن طعم غذاهای عالی روسی که در تور روسیه سرو می‌شود، از هر تجربه‌ای بهتر و لذت بخش‌تر است؛ حتی غذاهای گیاهی این کشور به شکل کاملا عالی و خارق العاده آماده می‌شوند و شما را شیفته‌ی خود خواهند کرد.
  • تابستان بهترین فصل برای سفر به روسیه یا هر کشور دیگری است، اما چیزی که روسیه را خاص می‌‌کند این است که سفر به این کشور در زمستان نیز خالی از لطف نیست؛ روسیه زمستان‌ هایی بسیار زیبا و باورنکردنی دارد که دیدن از این زمستان ‌ها به طور حتم تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.
  • شما با مسافرت به روسیه از طریق تورهای گردشگری، می‌توانید گردش در گورکی پارک مسکو را تجربه کنید که از جاذبه‌های دیدنی بسیار زیبای این کشور بوده و به طور حتم دیدار از آن برای شما لذت بخش‌ترین کار است. علاوه بر آن دیدار از کلیساها و موزه‌های این کشور نیز از بهترین مزایای سفر به کشور روسیه و شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ به شمار می‌رود.

جمع بندی انتخاب مسافرتی عالی و لذت بخش

سفر به کشورهای زیبا و رویایی همچون هند و روسیه، دیدار از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این کشورها، معاشرت با مردم و آشنایی با فرهنگ و مذاهب مختلف، تفریح و خرید و بسیاری از موارد دیگر، از بزرگ ‌ترین رویاهای بسیاری از افراد است.

به شما توصیه می‌کنیم که فرصت را از دست ندهید و همین حالا با رزرو تورهای مسافرتی آژانس فارا گشت کوروش کبیر (faragasht.com) این کشورها، این آرزو را به واقعیت تبدیل کنید. در صورت تمایل به رزرو جا در این تورهای جذاب برای خود، خانواده یا دوستانتان، می‌توانید با کارشناسان آژانس فارا گشت به شماره تماس 02188909296 تماس بگیرید و هماهنگی ‌های لازم را برای برنامه ریزی تور هند و تور روسیه انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا