گردشگری جهان

بهترین جاذبه های گردشگری روی کره زمین

هر زمان که در تعطیلات هستم یا در یک استراحت کوتاه از شهری بازدید می‌کنم، سعی می‌کنم تا آنجایی که می‌توانم فرهنگ واقعی و محلی را جذب کنم – آن را بهترین راه برای کشف یک مکان جدید می‌دانم.

موزه لوور – پاریس، فرانسه

بیا با آن روبرو شویم؛ تنها دلیلی که شما در موزه لوور پاریس هستید، دیدن تابلوی لئوناردو داوینچی «مونالیزا» است، درست است؟ خوب در هزینه ورودی قابل توجهی صرفه جویی کنید زیرا این چیز بسیار کوچک است. منظورم مثل کوچکتر است، به سختی بزرگتر از یک تمبر پستی. اگر می خواهید پیش نمایشی از نوع دیدی که دریافت می کنید داشته باشید، این تصویر دوم در گالری آن را به خوبی نشان می دهد!

همانطور که آن تصویر به درستی نشان می دهد، نه تنها نقاشی کوچک است، بلکه تعداد زیادی گردشگر دیگر نیز مانع دید شما می شوند، که از تصویر احتمالاً ناامیدکننده ترین اثر هنری تاریخ ناامید هستند. توجه داشته باشید که این مکان یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری است که بیش از حد ارزیابی شده است.

استون هنج – آمزبری، انگلستان

استون هنج که اساساً مجموعه ای از سنگ های بزرگ در یک مزرعه است، یکی دیگر از آثار باستانی است که گردشگران ناآگاه را کاملاً ربوده است.

انتظار نداشته باشید نزدیک شوید چه برسد به اینکه سنگ ها را لمس کنید (نمی توانید)، انتظار نداشته باشید چیز جالبی را در نزدیکی آن ببینید (هیچ موزه یا مرکز گردشگری همراهی وجود ندارد)، و مطمئناً انتظار آب و هوای خوب را نداشته باشید. (این انگلستان است).

کولوسئوم – رم، ایتالیا

ما اقامت خود را در اروپا با “بازدید” از کولوسئوم چشمگیر در رم ادامه می دهیم. برخلاف بازدید از استون هنج، آب و هوا به احتمال زیاد در تمام طول سال در رم خوب خواهد بود، اما باید زمان صف را در نظر بگیرید و پیش‌بینی کنید که وقتی واقعاً وارد شوید، آب و هوا چگونه خواهد بود.

میانگین زمان‌های صف می‌تواند 6 تا 8 ماه باشد (بسیار خوب نیست، اما زمان زیادی برای منتظر ماندن برای ورود به یک سایت ساختمانی است). پس زمان زیادی برای جیب بران بدنام محلی برای اعتصاب وجود دارد.

برج کج پیزا – پیزا، ایتالیا

آن چیست؟ آیا ایده نابغه ای دارید که می خواهید به پیزا بروید و از خودتان که به برج تکیه داده اید عکس بگیرید؟ خوب. هیچ کس قبلاً به آن فکر نکرده بود. قربانی این تله توریستی نشوید.

مجسمه آزادی – شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا

مجسمه آزادی در نیویورک یک بنای نمادین و نمادین است، اما یک ناامیدی عظیم دیگر. بهتر است وقت خود را به گشت و گذار در اطراف جزیره همسایه بی نهایت جالب تر الیس اختصاص دهید، دروازه ای برای میلیون ها مهاجر به ایالات متحده در اوایل دهه 1900.

هنوز عکس توریستی کلاسیک خود از لیدی لیبرتی را می خواهید؟ با کشتی (رایگان) استاتن آیلند از منهتن به (حدس زدید) استاتن آیلند، مناظر خارق العاده خلیج نیویورک و همچنین مجسمه آزادی دوست داشتنی خود را ببینید.

Mannekin Pis – بروکسل، بلژیک

یکی از مجسمه‌های پر عکس در اروپا، که تقریباً در هر کارت پستال در بلژیک نشان داده شده است، Mannekin Pis واقعاً باید بسیار تأثیرگذارتر از آن باشد. این فقط یک پسر بچه است که به یک چشمه نشت می کند، درست است؟ یا من چیزی را از دست داده ام؟!

ساعت نجومی – پراگ، جمهوری چک

ساعت نجومی واقع در شهر زیبای قدیمی پراگ، ظاهراً سومین ساعت نجومی قدیمی در جهان است – بسیار جالب است. چیزی که چندان جالب نیست و در واقع فوق‌العاده آزاردهنده است، جمعیت عظیمی است که برای آماده شدن برای به صدا درآوردن زنگ ساعت، هر ساعت در ساعت متورم می‌شوند.

گراند کانیون – آریزونا، ایالات متحده آمریکا

در حالی که در نوادا هستید و از لاس وگاس بازدید نمی کنید، همچنین می توانید 6 ساعت رانندگی به سمت شرق داشته باشید و از گرند کنیون نیز دیدن نکنید. من تصور می‌کنم که افتتاح اخیر جاذبه «اسکای واک» تنها می‌تواند برای وسوسه کردن مشتریان پرداخت‌کننده برای پایان دادن به خستگی محض در هنگام بازدید از گراند کنیون باشد.

لاس وگاس – نوادا، ایالات متحده آمریکا

به نظر می رسد لاس وگاس یک مقصد محبوب در بین گردشگران است، بدون هیچ دلیل منطقی. آیا می خواهید پس انداز خود را در قمار از دست بدهید؟ آیا می خواهید جایی برای عروسی شیک و با تفنگ ساچمه ای داشته باشید؟

آیا می خواهید از جایی دیدن کنید که کازینوهای دیوار به دیوار و هتل های بی مزه است؟ شهری که چیزی بیش از یک پارک موضوعی ناخوشایند با چراغ‌های نئون نیست؟ لاس وگاس بلیط است. ما فکر می کنیم کل این منطقه یک تله گردشگری است.

دیوار بزرگ چین – بادالینگ، چین

هر کجای این سیاره که اتفاقاً به آن خانه می گویید، احتمالاً با مفهوم دیوارها آشنا خواهید بود. اگر دیوارها به شما علاقه دارند، پس شاید دیوار بزرگ چین مقصد مناسبی برای تعطیلات باشد. اگر مانند من، دیوارها را آنقدر چشمگیر نمی‌دانید و مطمئناً ارزش بازدید را ندارید، این سفر خاص را از دست می‌دهم.

پری دریایی کوچک – کپنهاگ، دانمارک

به هر کسی که قصد بازدید از کپنهاگ را دارید، اشاره کنید، و احتمالاً به شما توصیه می شود مجسمه پری دریایی کوچک واقع در ساحل شهر را ببینید. توصیه من این است که نکن. چه چیز خاصی در مورد آن وجود دارد؟ شاید پری دریایی به نوعی با Mannekin Pis مرتبط باشد؟

پیاده روی مشاهیر هالیوود – لس آنجلس، ایالات متحده

در این خیابان معروف در قلب شهر فرشتگان انتظار هیچ جذابیتی نداشته باشید. این یک خیابان معمولی است با جمعیت عظیمی که از پیاده رو عکس می گیرند. در اطراف آن‌ها جعل‌های افراد مشهور و مغازه‌های سوغاتی بداخلاق قرار دارند – نه، شما افراد مشهور واقعی را نمی‌بینید، فقط سایر گردشگران بی‌معرفتی که به اندازه شما در مورد آنچه که در آنجا انجام می‌دهند سردرگم هستند.

لندن، انگلستان

خوب، پس شاید این فقط من باشم که مدتی در لندن زندگی کرده‌ام و بارها در زندگی‌ام به آنجا رفته‌ام، اما ظاهراً هر جا که می‌روم، همه جا گردشگرانی هستند. چه معامله است؟

به طور جدی گردشگران، لندن آنقدرها هم خاص نیست. شلوغ است (نه از شما متشکرم)، در تابستان خفه است، در زمستان یخبندان است، سیستم حمل و نقل آن بسیار کند و غیرقابل اعتماد است، مردم دوستانه نیستند، ترافیک یک کابوس است، همه چیز گران است و مکان‌های گردشگری سنتی رک و پوست کنده هستند. . کاخ باکینگهام؟ واقعا؟ من اگر جای شما بودم مزاحم نمی شدم، اما می شنوم که پاریس در این زمان از سال زیباست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا