گردشگری ایران

راهنمای رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در تعطیلات نوروزی

شهر مقدس مشهد یکی از شهرهای زیارتی در کشور به شمار می‌رود. بسیاری از افراد علاقه دارند پیش‌ از سفر به این شهر مقدس، به رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در تعطیلات نوروزی دست بزنند. چرا که هتل‌های نزدیک به حرم، در میان مسافران محبوبیت بسیار بالاتری نسبت‌ به دیگر هتل‌ها دارند. از طریق اقامت در این هتل‌ها افراد مختلف می‌توانند به‌ راحتی و با صرف مدت‌ زمانی بسیار کوتاه به حرم علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام دسترسی داشته باشند و لذت زیارت را تجربه کنند.

از طرف دیگر بیشتر افراد تمایل دارند به مراکز خرید و پاساژها و بازارهای شهر مشهد نیز دسترسی قابل‌ قبولی داشته باشند تا بتوانند سوغات‌هایی را برای دوستان و اقوامشان به یادگار فراهم نمایند. بنابراین در صورتی‌ که شما هم علاقه دارید به رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در تعطیلات نوروزی دست بزنید با ما همراه باشید.

امکانات هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا علیه‌السلام

همان‌طور که می‌دانید همه‌ روزه و در فصول مختلف سال از بهار و تابستان گرفته تا پاییز و یا فصل سرد زمستان، مسافران بسیار زیادی به مشهد مقدس سفر می‌کنند. این افراد تمایل دارند تا در مدت‌ زمان اقامت خود در این شهر در هتلی ساکن شوند که امکانات قابل‌ قبولی داشته باشد و اصول بهداشتی و نظافت نیز در آن رعایت گردد و نزدیک حرم نیز باشد.

در شهر مشهد برای پاسخ‌گویی به نیازهای مختلف مسافرانی که به این شهر رفت‌ و آمد می‌کنند، هتل‌های بسیار زیادی ساخته‌ شده است. هتل‌های مشهد انواع و اقسام مختلفی دارند و امکانات و خدمات آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

برخی از افراد گمان می‌کنند که قیمت هتل‌های مشهد که در نزدیکی حرم ساخته شده‌اند بسیار بالا است. این در حالی است که با کمی گشت و گذار ساده می‌توانید هتلی را برای اقامت خود در مشهد در نظر بگیرید که علاوه بر داشتن ویژگی‌های مورد نظرتان از قبیل موقعیت مناسب، نزدیک بودن به حرم، نزدیک بودن به بازار و مراکز خرید و… از قیمت مناسبی هم برخوردار شده باشند.

لازم است بدانید که برخی از هتل‌های شهر مشهد باب میل لاکچری پسندان طراحی شده‌اند و برخی مناسب افراد دیگر با سلائق کاملا معمولی هستند. برای نمونه از میان هتل‌های ساخته‌ شده در این شهر می‌توان به هتل درویشی مشهد اشاره کرد. هتل درویشی مشهد، یک هتل کاملا مجلل و لوکس و لاکچری پسند به شمار می‌رود و از جمله هتل‌های پنج‌ ستاره در شهر مشهد محسوب می‌شود.

این هتل در ۲۳ طبقه ساخته شده‌ است و تنها هتل آتریوم در ناحیه شرق کشور محسوب می‌شود. هتل درویشی شهر مشهد دارای ۲۲۳ اتاق است و امکانات این هتل نیز بسیار مناسب و کامل هستند. هتل لوکس درویشی در خیابان امام رضا واقع‌ شده است و برای رسیدن به حرم مقدس رضوی باید چیزی در حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کنید. این هتل مجلل و لوکس امکانات بی‌نظیری را در اختیار مسافران و زائران قرار می‌دهد.

از جمله این امکانات می‌توان به سالن بیلیارد آن اشاره کرد و یا دوش‌های اختصاصی ماساژ آن را نام برد. وسائل ورزشی و بدنسازی از دیگر امکانات موجود در این هتل هستند. علاوه‌ بر امکانات بی‌نظیر و خدماتی که موجب می‌شود مسافران بتوانند سفر لذت‌ بخش‌تری را تجربه نمایند، معماری باشکوه این هتل نیز مثال‌زدنی است.

هتل درویشی، دارای سقفی بسیار بلند و مرتفع است و لذا سکونت در این هتل لوکس می‌تواند خاطرات سفری به‌ یاد ماندنی را برای سالیان سال در ذهنتان ماندگار سازد. قیمت اقامت در این هتل نیز بسته به امکاناتش در نظر گرفته‌ شده است و از هر شب ۸۰۰ هزار تومان آغاز می‌گردد.

آدرس هتل مجلل درویشی: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶، هتل مجلل درویشی

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا علیه‌السلام در شهر مشهد، هتل جواد است. این هتل به‌ تازگی ساخته‌ شده و تنها ۵۰۰ متر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. هتل جواد مشهد از انواع هتل‌های ۴ ستاره این شهر به شمار می‌رود. این هتل، از ۱۱ نوع اتاق به‌ وجود آمده و شامل اتاق‌های دبل، دو تخته دبل و دو تخته جدا، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌های فرانسوی، مراکشی، اتاق مخصوص ماه‌ عسل و… است.

از جمله امکانات موجود در این اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه هوای مرکزی آن‌ها اشاره کرد. این اتاق‌ها مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نیز هستند. بنابراین آسایش و آرامش کامل شما در سفر و مدت‌ زمان اقامتتان تضمین و تامین خواهد شد. از دیگر امکانات موجود در این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت اشاره کرد که در حال حاضر از جمله امکانات ضروری برای تمامی مسافران و گردشگران است.

این اتاق‌ها دارای تلویزیون نیز هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها به برنامه‌های شبکه‌های ایرانی و بین‌المللی دسترسی داشته باشید. هم‌چنین مسافران در صورت تمایل می‌توانند به رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در تعطیلات نوروزی با قیمت ارزان دست بزنند.

آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا ۳

برای نمونه، هتل سهند را برای اقامت خود در نظر بگیرند. این هتل، ۶ طبقه است و ۲۴ اتاق دارد. امکانات این هتل نیز بسیار مناسب است و با قیمت‌های ارزان نیز در اختیار مسافران و زائران قرار می‌گیرد.

آدرس هتل سهند مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا دوم، کوچه کربلا

برای اطلاعات بیشتر درباره هتل‌های نزدیک حرم امام رضا می‌توانید به این لینک مراجعه کنید

رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در تعطیلات نوروزی از جاباما

در صورتی‌ که تمایل دارید به رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در تعطیلات نوروزی از جاباما اقدام کنید و یا به رزرو هتل‌های داخلی دست بزنید، کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

وب‌سایت جاباما سعی کرده انواع مختلف هتل های مشهد از قبیل هتل آپارتمان‌های ارزان قیمت، هتل‌های یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج‌ ستاره را در یک مجموعه گردآوری کند. شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت، تصاویر انواع مختلف هتل‌ها و اتاق‌های آن‌ها را مشاهده نمایید. هر کدام از اتاق‌های این هتل‌ها، ظرفیت پذیرایی از تعداد خاصی از مسافران و همراهان شما را دارند و به صورت‌های ۲ تخته، ۳ تخته و… در اختیارتان قرار می‌گیرند.

پس‌ از مشاهده تصاویر اتاق‌ها می‌توانید امکانات مختلف آن‌ها از قبیل رستوران، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، حمام، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، تلویزیون و… را با یکدیگر مقایسه کنید. هم‌چنین می‌توانید موقعیت و جغرافیای هتل‌های مختلف را مشاهده نمایید و میزان فاصله آن‌ها تا حرم مطهر، مراکز خرید، پاساژها و بازارها و دیگر جاهای دیدنی مشهد را در نظر بگیرید. سپس قیمت آن‌ها را که در وب سایت جاباما به‌ صورت هر شب اقامت، تعیین شده را مشاهده و بررسی نمایید و در نهایت به رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در تعطیلات نوروزی اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا