گردشگری جهان

بهترین مکان های توریستی برای جمع خانوادگی

بهترین برای خانواده ها

مجمع الجزایر ترانگ، تایلند

خشکی‌های مجمع‌الجزایر ترانگ که مانند پوسته تخم‌مرغ در امتداد ساحل جنوبی استوایی خواب‌آلود تایلند پراکنده شده‌اند، از اتوبوس‌های دو طبقه تا جزیره بزرگ کانال وسعت دارند. و با اختلال در سفر که به عنوان یک سطح عالی برای مکان های تعطیلات متعدد تایلند عمل می کند، این زنجیره جزیره آهسته به عنوان پادزهر عالی برای گردشگری تاریخی کوه سامویی و پوکت ظاهر می شود.

در اینجا سواحل ساکت و کوارتزی، کلبه های بامبو را به جای هتل های پر زرق و برق و در برخی موارد، بیشتر مارمولک های مانیتور دوشاخه نسبت به مسافرانی که در تعطیلات هستند، خواهید دید. کو لیبونگ پناهگاه عاشقان حیات وحش است و یکی از معدود مکان‌هایی در جهان است که می‌توانید در آن پناهگاه‌های کمیاب دوگونگ را در میان علف‌های دریایی در حال چرخش ببینید، در حالی که دهکده‌های ماهیگیری آرامی که خط ساحلی را در برگرفته‌اند، مجموعه‌ای از مهمان‌خانه‌ها و اقامتگاه‌های پراکنده اما متمرکز بر محیط‌زیست را ارائه می‌دهند. .

جزیره Koh Muk در شمال، با یک قایق طولانی، یکی از شلوغ ترین جزیره های مجمع الجزایر است. اما، البته، «مشغول» در اینجا یک مفهوم نسبی است. کوله‌پشتی‌ها در سایه کلبه‌های غذای سفید شده از نور خورشید دراز می‌کشند یا با کایاک پارویی به سمت سیستم غار شگفت‌انگیز جزیره می‌روند تا استالاکتیت‌های گوتیک و ماکاک‌های خرچنگ‌خوار را تماشا کنند. اما این ساحل جنگلی و زیبای جزیره، هاد سای یائو، با آب های آرام و عاری از امواج است که این مکان را به مکانی عالی برای خانواده ها تبدیل می کند. مردم محلی آگاه به محیط زیست و دوستداران محیط زیست نیز سخت تلاش می کنند تا سواحل را بکر نگه دارند، پلاستیک های اقیانوس را پاکسازی کنند و بطری ها را جمع آوری کنند و این را به یکی از تمیزترین جزیره های زنجیره ای در کشور تبدیل کنند.

نکته پایداری: وقتی صحبت از ترسیب کربن و مقابله با شرایط اضطراری آب و هوایی می شود، یکی از سودمندترین اقدامات حفظ و پرورش علف های دریایی است که کربن را سریعتر از درختان روی خشکی جذب می کند. این گیاه دریایی گرمسیری گرانبهای جذب کننده CO2 در اطراف کوه لیبونگ و کوه موک رشد می کند و یک منطقه تغذیه و مهدکودک برای دوگونگ ها – آن دسته از پستانداران در خطر انقراض مربوط به گاو دریایی، فراهم می کند.

ادینبورگ، اسکاتلند

به اندازه یک کاسه داغ کالن اسکینک، ادینبورگ واقعاً هرگز از رادار ما دور نبوده است. اما مجموعه ای از افتتاحیه های جدید هتل های مجلل در سال 2022 به این مقصد همیشه سبز درخشش بیشتری می بخشد. در آوریل، مجموعه هتل قرمز میخک اولین پاسگاه اسکاتلندی خود را در مشهورترین گذرگاه شهر افتتاح می کند. 100 Princes Street، با نگاهی به قلعه طلسم ادینبورگ، همکاری بین یک تیم طراحی پرشور و صنعتگران محلی، از جمله استاد تارتان، Araminta Campbell (که چاپ های سفارشی دیوارهای هتل هنری بیرونی Fife Arms را زینت می دهد) است. و در بهار، خانه شهری مورد انتظار گلنیگلز درهای خود را در یک ساختمان بانک سابق در میدان سنت اندرو باز خواهد کرد و یک بار و تراس روی پشت بام، یک رستوران بی‌نظیر با تزئینات تمام روز و غذاهای بی‌رقیب این برند را به شهر می‌آورد. حال و هوای شامپاین.

شرکت راهنمای تور جایگزین و شرکت اجتماعی شهرهای نامرئی همچنین ادینبورگ را در پروژه جدید محله‌های نامرئی خود با تمرکز بر زنان الهام‌بخش لیث، شامل خواهند شد. این شرکت افرادی را که قبلا بی خانمانی را تجربه کرده اند آموزش می دهد تا راهنمای تور پیاده روی شهر خود شوند. Lumo نیز پایدار است – یک سرویس قطار کاملاً جدید که منحصراً در سواحل شرقی بریتانیا حرکت می کند، که به تازگی یک مسیر مقرون به صرفه و کم کربن را راه اندازی کرده است که ادینبورگ را به لندن متصل می کند. برای کسانی که به دنبال اولین مسیر یونسکو در جهان هستند که زیست کره‌های اسکاتلند، شهرهای خلاق، سایت‌های میراث جهانی و ژئوپارک‌های جهانی را گرد هم می‌آورد و 13 مکان مهم، از اورکنی دوران نوسنگی تا شهرهای قدیمی و جدید ادینبورگ را به هم متصل می‌کند، مفید خواهد بود. .

نکته پایداری: وقتی نوبت به قرار گرفتن در فضای سبز سرسبز می رسد، «Embra»، همانطور که با محبت نامیده می شود، برنده است. و اینجا در اسکاتلند، این فقط در مورد فضای باز بزرگ نیست. آب و هوای زمستانی باعث می‌شود که Great Indoors تجربه‌ای جذاب داشته باشد. برای صرف چای بعد از ظهر، اجازه دهید هتل Dunstane را توصیه کنیم. در نگاه اول، این بوتیک هتل کوچک سکسی ممکن است در شگفت‌انگیز کردن شما با کابینت ویسکی‌اش مهارت بیشتری داشته باشد تا مصرف انرژی. اما نگاهی به پشت صحنه بیندازید، و دیدن جایی بسیار شیک که در بازیافت نیز بسیار جذاب باشد، بسیار دوست داشتنی است.

ساموس، یونان

ساموس که تنها یک کیلومتر و نیم از ساحل ناهموار ترکیه فاصله دارد، بی سر و صدا خود را به عنوان بهترین جزیره یونانی می شناسد که بسیاری از مردم هرگز نام آن را نشنیده اند. پایتخت جهانی آن، واتی، جایی که کباب‌خانه‌های شلوغ و غذاخوری‌های پیتزا در اطراف میدان مرکزی اصلی قرار گرفته‌اند، کاملاً در تضاد با دهکده‌های ماهیگیری سنگ‌آلودش قرار دارد، جایی که گربه‌های سبک بدن خود را به دور صندلی‌های میخانه‌ای می‌چرخانند و اختاپوس‌هایی به‌هم می‌چرخند. روی خطوط برای خشک کردن

بازی هتل‌های جزیره قرار است در سال 2022 به سطح بالایی برسد و برند بوهو لوکس Casa Cook آخرین پست خود را در ساموس در ماه می افتتاح کند. با معماری الهام‌گرفته از ساختمان‌های سنتی موجود در روستاهای سامیایی، این ملک مخصوص بزرگسالان (که مسلماً خانواده‌پسندتر است) در اطراف پلاتیا ساخته می‌شود که برای شبیه‌سازی میدان اصلی روستا طراحی شده است، با استخرهای شنای متعدد که نقطه کانونی هر کدام را تشکیل می‌دهند. “محله” کوچک

با این حال، سواحل ساموس آهنگ آژیر واقعی آن است – از قطعه کوچک اما بهشتی زونا در دهکده پوزیدونیو گرفته تا بلوف ها و آبشارهای چشمگیر در پوتامی که در غروب آفتاب با درخشش کهربایی مایع پوشیده شده اند. بیشتر در داخل، قله‌های دوقلوی آمپلوس و کرکیس را خواهید دید که بر فراز جنگل‌های کاج آمبروسیال برافراشته‌اند، و در دامنه‌های آن‌ها شهرهای کوهستانی بی‌ظاهر – مانند Chora، Pagondas و Mitilinii – که در طول سال‌ها به طرز خوشمزه‌ای بدون تغییر باقی مانده‌اند.

نکته پایداری: انتخاب یک جزیره یونانی زیر رادار و کمتر توسعه یافته همیشه یک گزینه سبزتر خواهد بود و البته رزرو هتل مستقل و محلی. نکته مهم در مورد یونان این است که پیش فرض آنها برای خوردن و آشامیدن، مواد محلی و فصلی با زنجیره تامین متشکل از تولیدکنندگان کوچک محلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا