گردشگری ایران

صفائیه یزد کجاست و معرفی بهترین هتل های یزد

هر سال به‌ویژه در بهار و پاییز تورهای گردشگری مختلفی راهی شهر یزد می‌شوند. این شهر کویری جاذبه‌های توریستی مختلفی دارد و انتظار مسافران را با سلایق گوناگون برآورده می‌کند. اگر تاکنون شهر آفتاب را ندیده‌اید، سری به سایت علی بابا بزنید و با استفاده از تورهای لحظه آخری یا تورهای گردشگری، سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید. برای راحتی در این سفر حتما از نقشه‌های آنلاین کمک بگیرید تا میان کوچه‌پس‌کوچه‌های یزد گم نشوید. در این مطلب می‌خواهیم یکی از بهترین محله‌های شهر یعنی صفائیه یزد و نمونه‌هایی از بهترین هتل‌های یزد را مانند هتل مشیر ممالک یزد معرفی کنیم. با ما همراه باشید و این مقاله خواندنی را ازدست ندهید.

مناطق شهر یزد

یزد از 10 منطقه شهری تشکیل شده است که در هریک هتل‌هایی با درجه کیفی مختلف قرار دارند. محله فهادان و مسجد جامع در مرکز این شهر واقع شده‌اند و جاهای دیدنی یزد را در خود گنجانده‌اند. اگر هوای بسیار گرم یزد شما را خسته کرده است، به یکی از بهترین محله‌های شهر یعنی صفائیه بروید. صفائیه از محله‌های اعیان‌نشین یزد به‌حساب می‌آید که آب‌وهوایی ییلاقی دارد و گزینه‌ای عالی برای عوض‌شدن حال‌وهوا است.

محله صفائیه یزد

محله صفائیه یزد در دوران پیش از انقلاب ساخته شد. صفائیه از خانه‌های خشتی شهر فاصله داشت؛ به‌همین دلیل بهترین محل برای ساخت خانه‌های ویلایی اعیانی و خیابان‌های عریض برای تردد خودرو بود. مردم شهر یزد محله صفائیه، واقع‌در منطقه دو شهری، را اصطلاحا محل زندگی دکترها و مهندس‌ها می‌دانند! در سال‌های اخیر کنار این ویلاها آپارتمان‌هایی ساخته شده تا قشر متوسط جامعه هم امکان زندگی در محله صفائیه یزد را داشته باشد. دانشگاه سراسری یزد در محله صفائیه قرار دارد؛ به‌این‌ترتیب این محله پر است از جاذبه‌های تفریحی موردعلاقه جوانان!

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پنج ستاره صفائیه یزد در محله اعیان‌نشین صفائیه ساخته شده است. برای اقامت در هتل پارسیان صفائیه باید بودجه بالایی کنار بگذارید. این هتل کمی از جاهای دیدنی شهر فاصله دارد؛ پس بهتر است با ماشین شخصی به یزد سفر کرده و سری به جاذبه‌های گردشگری یزد بزنید. دراین‌صورت می‌توانید از پارکینگ هتل پارسیان صفائیه یزد برای نگهداری از ماشین‌تان بدون پرداخت هزینه استفاده کنید.

اگر با هواپیما، قطار یا اتوبوس راهی شهر یزد شدید، حتما برای برخورداری از خدمات ترانسفر با پرسنل پذیرش هماهنگ باشید. پیداکردن تاکسی در محله صفائیه کار راحتی نیست؛ چون اکثر ساکنان این محبه ماشین شخصی دارند و بدون نیاز به تاکسی در شهر تردد می‌کنند. بااین‌حال هتل پارسیان صفائیه یزد خدمات تاکسی‌سرویس هم به مشتریانش ارائه می‌دهد.

هتل مشیر ممالک یزد

اقامت در محله‌های قدیمی شهر یزد هم حال‌وهوای خودش را دارد. شاید این منطقه آب‌وهوای خاص مناطق ییلاقی نظیر صفائیه را نداشته باشد، اما باز هم دیدنش خالی از لطف نیست. با اقامت در هتل چهار ستاره مشیر ممالک یزد می‌توانید کوچه‌های باریک و خانه‌های خشتی قدیمی شهر را ببینید. هتل مشیر ممالک اولین باغ هتل ایرانی است که در بافت قدیم یزد قرار دارد. این هتل چهار ستاره در باغی قاجاری ساخته شده و بیش از 18 سال از افتتاحش می‌گذرد.

در هتل مشیر ممالک یزد همه واحدهای اقامتی از خدمات و امکانات مدرن و به‌روز بهره می‌برند. موقعیت مکانی ویژه هتل مشیر ممالک یزد باعث شده به بیشتر جاهای دیدنی این شهر دسترسی داشته باشید. سوئیت کانکت شش نفره، سوئیت کانکت پنج نفره، اتاق چهار تخته ویژه، اتاق سه تخته، سوئیت دو نفره رویال، اتاق‌های رو به باغ و… از انواع اتاق‌های این هتل چهار ستاره هستند.

سوئیت کانکت شش نفره گران‌ترین واحد اقامتی هتل مشیر ممالک یزد است که برای اقامت در آن باید بیش از یک میلیون و 500 هزار تومان برای هرشب بپردازید. این رقم تحت‌تاثیر عوامل مختلف تغییر خواهد کرد. برای تجربه سفری ارزان و خاطره‌انگیز در تابستان برنامه سفر به یزد را بچینید تا از تخفیف‌های بالا برخوردار شوید. در این اتاق به دو تخت دابل، دو تخت سینگل، کمد لباس، مبلمان لوکس، میز تحریر، مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، تلفن، آباژور و… دسترسی خواهید داشت.

هتل لاله یزد

هتل سه ستاره لاله یزد در بلوار بسیج، جنب آب‌انبار گلشن واقع شده است. این هتل را با نام خانه تاریخی گلشن نیز می‌شناسند. هتل لاله یزد در قلب اولین شهر خشتی جهان قرار دارد. با اقامت در هتل لاله فقط چند دقیقه با بهترین جاهای دیدنی شهر فاصله دارید. از نظر مسافرانی که تجربه اقامت در هتل لاله یزد را داشتند، کیفیت اتاق‌ها، خدمات و امکانات متعدد، موقعیت مکانی و رفتار حرفه‌ای کادر از نقاط قوت هتل لاله محسوب می‌شود.

در این هتل دو طبقه، 40 اتاق و سوئیت ساخته شده است؛ این هتل ظرفیت پذیرش 100 مسافر را به‌طور همزمان دارد. رستوران هتل لاله یزد (رستوران فرنگی) با ظرفیت 50 نفر، جایی مناسب برای سرو غذاهای سنتی ایرانی و نوشیدنی‌های مناسب فصل خواهد بود. رستوران نارنج با ظرفیت 30 نفر بهترین غذاهای محلی یزد را طبخ کرده و ارائه می‌دهد. اگر با فرزندتان به یزد سفر می‌کنید، باید بدانید این هتل برای اقامت کودکان زیر چهار سال (درصورت عدم استفاده از سرویس هتل) هزینه‌ای نمی‌گیرد. مسافران می‌توانند با مدارک شناسایی معتبر اقامت در هتل لاله را تجربه کنند. پذیرش زوج‌ها با ارائه عقدنامه یا صیغه‌نامه عکس‌دار ممکن خواهد بود.

برای تهیه مایحتاج و لوازم ضروری سری به فروشگاه هتل لاله بزنید. کافی‌شاپ هتل لاله با ظرفیت 100 نفر آماده پذیرایی از مهمانان با نوشیدنی‌های سرد و گرم، دمنوش‌ها، انواع قهوه‌ها، کیک‌ها، میان‌وعده‌ها و… است. در چای‌خانه سنتی هتل لاله طعم انواع چای را با شیرینی‌های محلی یزدی بچشید. با پرداخت هزینه و هماهنگی با کادر پذیرش می‌توانید در تورهای گردشگری و خدمات گشت‌نیم‌روزی ثبت‌نام کنید. وسایل قیمتی خود را در صندوق امانات اتاق نگه دارید؛ در غیراین‌صورت با گم‌شدن آن‌ها پرسنل هتل مسئولیتی قبول نخواهند کرد. هریک از اتاق‌ها به سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی و حمام جداگانه مجهز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا