غذاها

طرز تهیه مربا توت فرنگی خانگی، مربا توت سیاه درختی، مربا سیب گلاب خرد شده

مربا ها یکی از خوشمزه ترین قسمت یک صبحانه یا عصرانه می باشند که از پخت میوه ای دلخواه و مخلوط کردن آن با شکر تهیه می شود. شما می توانید میوه دلخواه خود را در فصل آن بگیرید و مربا کنید و در طول سال این میوه خوشمزه را به صورت مربا مصرف کنید. در گذشته روش تهیه مربا برای نگه داشتن طولانی مدت میوه ها بوده که امروزه بشدت محبوب شده است و حتی در تهیه شیرینی ها و کیک ها کاربرد بسیار زیادی دارد. یکی از هدف های تولید مراب حرارت دادن به میوه های فصل برای افزایش ماندگاری آن ها می باشد. شاید شما میوه ای در یخچال دارید و در حال خراب شدن می باشد شما می توانید با کمی شکر و آب و اسانس دلخواه آن را تبدیل به مربا کنید. شما بسته به شیرینی و ترشی میوه ای که قرار است تبدیل به مربا کنید می توانید مقدار شکر را کم و زیاد کنید. شکر یکی از اجزای اصلی مربا ها می باشد و باید شربت به خوبی قوام پیدا کند وگرنه مربا شکرک می زند. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین مربا های فصل بهار را به شما آموزش دهیم که عبارت است از مربا توت فرنگی، مربا توت سیاه، مربا سیب گلاب همراه ما باشید.

طرز تهیه مربای توت فرنگی

مربا توت فرنگی را می توان بی شک یکی از مرباهای بسیار خوشمزه می باشد که با میوه بسیار مفید و پر خواص توت فرنگی تهیه می شود و شما می توانید به دلخواه توت فرنگی را در اندازه ریز برش بزنید و یا پوره شده این مربا را تهیه کنید. می توانید مربای توت فرنگی را برای تهیه انواع شیرینی ها مانند شیرینی مربایی نیز استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه مربا توت فرنگی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه مربا سیب گلاب

مربا سیب گلاب یکی از مربا های بسیار خوشمزه می باشد که می توانید در فصل بهار همزمان با رسیدن سیب گلاب این مربای خوشمزه را تهیه کنید. شما می توانید مربا سیب گلاب را به صورت درسته و یا به صورت ریز خرد شده تهیه و این مربای خوش طعم را در خانه پخت کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه مربا سیب گلاب به سایت آلامتو مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا