گردشگری جهان

شنا در آب های طبیعی بریتانیا: زمستان امسال کجا برویم

به این دلیل که خورشید تابستان ناپدید شده است، به این معنی نیست که قبل از شیرجه زدن در بهترین مکان‌های شنا در بریتانیا، باید منتظر بمانید تا دوباره طلوع کند.

از دریاچه‌های دورافتاده خیره‌کننده گرفته تا رودخانه‌های روان زیبا، هر کجا که تصمیم بگیرید از فواید سلامتی و ورزش شدید بهره ببرید که همراه با آب‌های سردتر است.

برای اینکه از آب لذت ببرید همه ی این مکان ها گزینه های عالی هستند، پس به شما پیشنهاد میکنیم به نزدیک ترین مکان به محل زندگی خود بروید و سفر خود را در زمستان با شنا در فضای باز شروع کنید. دقیقا مثل شنا در سایر فضاهای باز این نکته مهم است که قبل از ورد به آب آمادگی کافی داشته باشید.

شنا کردن در دمای سرد خیلی از شنا در فصل تابستان خطرناک تر است، زیرا شوک آب سرد منجر به مشکلات تنفسی و همچنین دمای بدن میشود.

از داشتن تجهیزات مناسب برای شنا مانند لباس های مرطوب و وسیله های شناور اطمینان حاصل کنید و همینوطر آموزش های لازم را کسب کنید.

 

در این مقاله چند توصیه مفید برای شروع یک ماجراجویی شنای زمستانی اشاره شده است:

1. شنای وحشی در نزدیکی لندن / باشگاه واتراسکی Denham

این بخش از جنگل‌های خصوصی که در حومه زیبای Uxbridge یافت می‌شود، دریاچه‌ای به مساحت 20 هکتار را در خود جای داده است که به ورزش‌های آبی اختصاص دارد.

این سایت دارای تمام امکاناتی است که یک شناگر می تواند به آن نیاز داشته باشد، از جمله اتاق های رختکن و دوش، که همگی در داخل یک کلوپ چوبی خیره کننده به سبک اسکاندیناوی یافت می شوند.

خود دریاچه به دلیل مناظر زیبای آن از آب زلال مورد علاقه شناگران است و دارای مدارهایی تا ارتفاع 500 متری است. این دریاچه برای کودکان مناسب است و به کسانی که می خواهند مهارت های خود را در طول بازدید خود بهبود بخشند، آموزش می دهد.

2. شنای وحشی در لندن / براکول لیدو

Art-Deco Brockwell Lido که با محبت نام مستعار بریکستون بیچ دارد، متعلق به شورا است، فیوژن مدیریت می شود و از حمایت شدید محلی برخوردار است.

در هر زمانی از سال می‌توانید از شنا در آب سرد لذت ببرید، در ماه‌های شلوغ تابستان، ممکن است برای یافتن مکانی برای استراحت در میان پر زرق و برق‌ترین شناگران لندن تلاش کنید.

اما، در روزهای سردتر زمستان، می توانید خود را در سونای چوب سدر گرم کنید. کافه لیدو یک مکان محبوب برای صبحانه است، پس آماده باشید که منتظر غذا باشید.

3. شنای وحشی در اسکاتلند / گلنکو لوچان

گلنکو لوچان که به‌خوبی در تکه‌ای از جنگل‌ها در کنار دریاچه لون قرار گرفته، دریاچه‌ای کوچک با ساحل‌های گل‌آلود اما نرم است که به‌عنوان نقاط دسترسی آسان برای ورود به آب، که به دلیل پناهگاهی که توسط درختان فراهم می‌شود، سرد است، عمل می‌کنند.گلنکو لوچان با سواحل جنگلی و قله های باشکوهش در دوردست، مظهر شنای وحشی اسکاتلند است.بعد از آن می توانید یک وعده غذایی مقوی را در Glencoe Gathering بیابید که به خاطر غذاهای فصلی سنتی اسکاتلندی و جوک باکس محبوب است.

4. شنای وحشی در منچستر / مرکز ورزش های آبی هلی هانسن

این مرکز ورزش های آبی کاملا مجهز که در حوضه انتاریو در مرکز منچستر قرار دارد، مکانی ایده آل برای مبتدیان است تا مهارت های ضروری شنا در فضای باز را شروع کنند.برای شناگران باتجربه تر، مسیرهایی تا 500 متر با مربیان حرفه ای در دسترس است که در صورت تمایل می توانند نکاتی را ارائه دهند.این مرکز دارای ناجیان غریق، اجاره تجهیزات، و بسیاری دیگر از فعالیت های مبتنی بر آب برای کسانی است که می خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند. از جمله پارو سواری، قایقرانی و موج سواری.منطقه اطراف یک مرکز فعالیت با تعداد بی پایان مغازه و فعالیت های بعد از شنا است.

5. شنای وحشی در مارلو / شنا در آب های آزاد مارلو

در عصرهای روز دوشنبه و چهارشنبه و همچنین صبح های آخر هفته از شنا کردن در آبهای آزاد دریاچه Westhorpe لذت ببرید. این مکان زیبا را کارکنانی با تجربه و خوش برخورد اداره می کنند، از این مکان برای شروع شنای افرادی که به دنبال فضایی باز با امنیت بالا هستند استفاده میشوذ، همچنین از این مکان نیز برای تمرین شنا هم استفاده میشود.در این دریاچه سه مسیر مختلف 400 متری و 750 متری و 1500 متری وجود دارد. همه کسانی که می خواهند در این دریاچه شنا کنند باید از کلاه های رنگی روشن مخصوص شنا استفاده کنند و افرادی که لباس مرطوب نمی پوشند حتما باید شانور بکسل به همراه داشته باشند.

6. شنای وحشی در دوون / سالمون لیپس، قلعه دروگو

رودخانه Teign در دوون از میان جنگل‌ها به سالمون لیپس، استخر بزرگی در زیر قلعه دروگو می‌رود.آب که به اندازه کافی عمیق است برای شنا کردن، توسط کرانه های چمن پوشیده شده است.رودخانه به سه استخر غوطه ور سنگی ویکتوریایی می ریزد که غلتشی هیجان انگیز را فراهم می کند، اما جریان قوی به این معنی است که این استخرها برای کودکان مناسب نیستند.در پاییز ممکن است ماهی قزل آلا را ببینید که از سرریز می‌پرد و به سمت مکان‌های تخم‌ریزی می‌رود، و این در ترکیب با مناظر خیره‌کننده به این معنی است که اینجا مکان مناسبی برای ارتباط مجدد با طبیعت است.

نکات ایمنی برای شنا در فضاهای بزرگ:

به هیچ عنوان به تنهایی شنا نکنید حتی نگذارید بقیه هم به تنهایی شنا کنند، در هنگام شنای کودکان همیشه آنها را زیر نظر داشته باشید، کسانی که نزدیک آب هستند باید کمک های اولیه و کمک های قلبی عروقی را بدانند، هنگامی که احساس سرما و یا گرمای مفرط دارید اصلا شنا نکنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا