سایر مطالب

کمک به فرزندتان برای دستیابی به ورزش – پنجاه کاری که می توانید انجام دهید

پنجاه نکته برای والدین ورزشکاران جوان که به آنها کمک می کند حداکثر بهره را از ورزش انتخابی خود ببرند.

  1. آنها را بی قید و شرط دوست داشته باشید.
  2. از مربی خود حمایت کنند.
  3. بپذیرید که آنها نمی توانند هر بار که مسابقه می دهند برنده شوند.
  4. به آنها اجازه دهید که بچه باشند و لذت ببرند.
  5. به آنها کمک کنید تا به عنوان فردی با شخصیت و ارزش رشد کنند.
  6. به عنوان والدین ورزشکار خاموش شوید. ورزش را تنها موضوع گفتگو در سر میز شام، در ماشین و غیره قرار ندهید.
  7. فرزند خود را به عنوان “این پسر من شناگر یا بازیکن راگبی است” معرفی نکنید – ورزش آنها فقط کاری است که انجام می دهند – آنها را تعریف نمی کند.
  8. هر کاری را برای آنها انجام ندهید به آنها مسئولیت پذیری و مدیریت خود را آموزش دهید.
  9. برای موفقیت و تلاش مرتبا پاداش دهید، اما آنها را چیزهای کوچک، ساده، کاربردی و شخصی بسازید. بچه ها فقط برای ورزش کردن به سی دی یا 20 دلار نیاز ندارند.
  10. بهترین از همه آنها را با چیزی که واقعاً دوست دارند پاداش دهید ……… وقت شما!
  11. در مسابقات و بازی ها آرام، آرام و باوقار باشید.
  12. بپذیرید که پیشرفت در هر ورزشی زمان زیادی می برد: حداقل 7 تا 10 سال پس از بلوغ در بیشتر ورزش ها طول می کشد تا هر ورزشکاری به پتانسیل کامل خود دست یابد.
  13. باور کنید یا نه، بچه‌ها می‌توانند یاد بگیرند که کیسه تمرینی خود را بسته و باز کنند، لباس‌های تمرینی و مسابقه‌ای خود را تمیز کنند، بطری آب خود را پر کنند – به آن‌ها بیاموزند و تشویقشان کنند تا کنترل حرفه‌های ورزشی خود را در دست بگیرند. کمی کار دستی و کمک در انجام کارهای خانه درس های مهمی برای ایجاد استقلال هستند.
  14. به اجرای قهرمانان با غذای ناسالم پاداش ندهید!
  15. مهارت و نگرش چیزهای مهمی هستند. برای خرید جدیدترین و بهترین تجهیزات برای بچه ها پول را هدر ندهید و امیدوار باشید که یک راه کوتاه برای موفقیت بخرید.
  16. همان تعهد و اشتیاق به مدرسه و مطالعه را تشویق کنید که برای ورزش انجام می دهید.
  17. از تکیه بر «غذاهای ورزشی» یا «مکمل‌های ورزشی» اجتناب کنید – روی یک رژیم غذایی معقول و متعادل که شامل انواع غذاهای سالم و سالم است تمرکز کنید.
  18. به فرزندان خود اجازه دهید ورزش ها و فعالیت های زیادی را امتحان کنند.
  19. زود تخصصی نشو!!! چیزی به نام یک وینگر ده ساله قهرمان یا بازکننده بولر یا هافبک وجود ندارد.
  20. غذاهای ناسالم گهگاهی خوب است. نگرانش نباش
  21. ویژگی هایی مانند تلاش، تلاش سخت، تلاش برای مهارت های جدید، اجرای یک مهارت جدید در یک بازی و ارزش های مشابه را به جای برنده شدن تحسین کنید.
  22. آنها را بدون قید و شرط دوست داشته باشید (ارزش تکرار).
  23. “غده گناه” خود را بردارید. این به شما کمک می‌کند از عباراتی مانند «من کارهای بهتری برای انجام دادن وقتم دارم» و «آیا متوجه می‌شوید که برای فوتبال بازی کردن شما چقدر باید تسلیم شوم» اجتناب کنید. وقتی شما بازی گناه را انجام می دهید همه می بازند.

  1. فعالیت هایی را تشویق کنید که مهارت های حرکتی گسترده و عمومی مانند دویدن، گرفتن، پرتاب کردن، تعادل، چابکی، تعادل، هماهنگی، سرعت و ریتم را ایجاد می کنند. این مهارت‌های عمومی می‌توانند تأثیر مثبتی بر همه ورزش‌ها داشته باشند.
  2. “زمان استراحت” گاه به گاه را تشویق کنید. بدون مدرسه یا ورزش – فقط زمان بچه شدن است!
  3. روابط و دوستی ها را به دور از آموزش، رقابت و کار مدرسه تشویق کنید – همه چیز در مورد تعادل است.
  4. به فرزندتان کمک کنید و از او حمایت کنید تا به اهدافی که تعیین کرده است برسد، سپس زمانی را برای استراحت و جشن گرفتن و لذت بردن از دستاوردهای او به عنوان یک خانواده اختصاص دهید.
  5. هرگز از تمرین یا ورزش به عنوان تنبیه استفاده نکنید، یعنی دور بیشتر / تمرین بیشتر.
  6. یک کلاس تناسب اندام خانوادگی، یوگا یا هنرهای رزمی یا ورزش دیگری غیر مرتبط با ورزش اصلی خود انجام دهید. همه سود می برند.
  7. استخر ماشین! بچه ها و خانواده های دیگر تیم فرزندتان را بشناسید سپس به نوبه خود می توانید با انجام کارها با بزرگسالان دیگر (معتمد) به فرزندتان اجازه دهید مستقل تر باشد.
  8. به طور منظم در تمرین شرکت کنید تا نشان دهید که به تلاش و فرآیند فرزندتان علاقه مند هستید و نه صرفاً برنده یا باخت نتیجه.
  9. به جمع آوری پول برای تیم، باشگاه و بچه ها کمک کنید: حتی اگر فرزند شما در هدف جمع آوری سرمایه شرکت نداشته باشد.
  10. به فرزندان خود بگویید که به آنها افتخار می کنید که در یک فعالیت سالم شرکت می کنند.
  11. وقت خود را داوطلبانه برای حضور در کمیته اختصاص دهید.
  12. وقت خود را داوطلبانه برای کمک به تمرین و مسابقه اختصاص دهید، اما سعی کنید مستقیماً با فرزند خود کار نکنید. این کمک می کند تا اهمیت «تیم» را به فرزندان خود بیاموزید، جایی که کار با هم و حمایت از یکدیگر ویژگی های مهمی هستند.
  13. حتی اگر یک ورزشکار یا بازیکن بودید و حتی اگر یک مربی آموزش دیده هستید، در مقابل وسوسه مربیگری فرزند خود مقاومت کنید. به ندرت کار می کند.
  14. توجه داشته باشید که علاقه فرزندتان به یک ورزش خاص ممکن است تغییر کند.
  15. همچنین توجه داشته باشید که مهارت های آموخته شده در یک ورزش اغلب می تواند به ورزش دیگری منتقل شود.
  16. نقاط مسطح را بپذیرید. زمان هایی که کودک شما بهبود نمی یابد. در این زمان‌ها مشارکت برای سرگرمی را تشویق کنید، بر یادگیری مهارت‌ها تمرکز کنید و به آنها کمک کنید پشتکار و صبر را توسعه دهند – دو مهارت زندگی که در طول زندگی به آنها کمک می‌کند.
  17. باور کنید یا نه، بعید است که بچه های استرالیایی در اثر نوشیدن آب شیر بمیرند.
  18. فرزندتان را به درستی تشویق کنید. خود و آنها را شرمنده نکنید.
  19. اطمینان حاصل کنید که هر هفته شامل ساعات مشخصی برای خانواده است، جایی که کارهای خانوادگی انجام می دهید و در مورد مسائل خانوادگی صحبت می کنید، نه در مورد ورزش.
  20. در مقابل استعمال دخانیات و مواد مخدر (هم تفریحی و هم افزایش عملکرد) موضع قوی بگیرید.
  21. زمانی که فرزندانتان در اطراف هستند، مصرف معقول و مسئولانه الکل را مثال بزنید.
  22. به دنبال راه‌های کوتاهی مانند «نوشیدنی‌های ورزشی معجزه‌آسا» یا «مکمل‌های فوق‌العاده» در ورزش نباشید.
  23. اگر یکی از فرزندان شما قهرمان ورزشی است و سایر بچه های خانواده آنقدر با استعداد نیستند، مطمئن شوید که برای هر کاری که انجام می دهند به همان اندازه زمان، انرژی و اشتیاق دارید.
  24. استفاده از عبارت “خوب چه کردیم وقتی من بازی می کردم” را حذف کنید.
  25. فرزندان خود را تشویق کنید تا الگوهای قوی پیدا کنند، اما سعی نکنید این تصمیم تنها بر اساس توانایی ورزشی باشد. به دنبال الگوهایی باشید که به طور مداوم صداقت، فروتنی، صداقت و توانایی بر عهده گرفتن مسئولیت اعمال خود را نشان می دهند.
  26. آنها را تشویق کنید که ویژگی های رهبری و مفاهیمی مانند اشتراک گذاری، از خودگذشتگی، کار گروهی و سخاوت را بیاموزند – ورزش درس های زندگی می آموزد.
  27. دستاوردهای فرزندان خود را با هیچ بچه دیگری مقایسه نکنید – خوب یا بد. این فقط موانع و رنجش‌هایی را بین جوانان ایجاد می‌کند و دنیا می‌تواند بدون این کار بیشتر انجام دهد!

قبل از اینکه فرزندتان را برای ورزش آماده کنید باید برای او لباس ورزشی مناسب تهیه کنید. اینجا را بخوانید- داشتن لباس و شلوار مناسب برای ورزش از واجب ترین موارد است. منبع . با خرید لباس ورزشی خوب حداکثر بهره را از ورزش انتخابی خود خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا