سایر مطالب

 تلفن همراه خود را به دوربین کوداکوپتر متصل کنید

در این مقاله به نحوه‌ی متصل کردن گوشی تلفن همراه به دوربین کوادکوپتر می‌پردازیم، امروزه کوادکوپتر های نسل جدید قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌تر و مدرن‌تری نسبت به کوادکوپتر های نسل قدیم خود دارد بنابراین شما می‌توانید کنترل کوادکوپتر خود را با تلفن همراه خود به دست بگیرید و دوربین کوادکوپتر را به تلفن همراه متصل کنید و به‌آسانی فیلم‌ها و تصاویری که کوادکوپتر در حال ضبط است را مشاهده کنید و از دیدن این تصاویر به‌صورت هم‌زمان لذت ببرید. شما می‌توانید با وارد شدن به اپلیکیشن مربوطه آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید و به کوادکوپتر خود متصل شوید.

سایما آرسی بزرگترین مرجع فروش کوادکوپتر دوربین دار ، فروش کوادکوپتر ارزان قیمت و فروش کوادکوپتر حرفه ای در ایران می باشد.

قابلیت‌های پیشرفته‌ی کوادکوپترها

  • کوادکوپتر ها دارای دوربین‌هایی باکیفیت HD می‌باشند
  • قابلیت نرخ انتقال تصاویر با تکنولوژی 5G
  • ثبت تصاویر و فیلم‌های حرفه‌ای و شگفت‌انگیز
  • گرفتن عکس و فیلم باحالت‌های مختلف دست
  • دارای سیستم موقعیت‌یاب GPS پیشرفته و جریان‌های نوری
  • امکان دنبال کردن سوژه‌ی عکاسی در فضای باز و بسته
  • امکان چرخش و پرواز دایره‌ای در فضای بسته
  • قابلیت تعیین کردن مسیر و پرواز نقطه‌به‌نقطه
  • تصویربرداری فوق حرفه‌ای با کوادکوپترها

شما می‌توانید با داشتن این کوادکوپتر ها به یک تصویربردار حرفه‌ای تبدیل شوید. عکس‌ها و فیلم‌هایی از مناظر مختلفی بگیرید که هرگز نمی‌توان آن‌ها را با دوربین‌های تلفن همراه گرفت، همچنین شما می‌توانید به کمک کوادکوپتر ها از فضاهای دوردست و مناظر دست‌نیافتنی فیلم و عکس بگیرید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی کوادکوپتر های نسل جدید چگونه است؟

همان‌طور که گفته شد کوادکوپتر های نسل جدید قابلیت‌های مدرن‌تر و پیشرفته‌تری نسبت به کوادکوپتر های نسل قدیم دارند. امروزه کوادکوپتر ها دارای دوربین‌های پیشرفته باکیفیت HD و رزولوشن 4K می‌باشند و همچنین دارای قابلیت نرخ انتقال سریع تصاویر با تکنولوژی 5G، امکان بزرگنمایی و زوم تا 50 برابر بدون افت کیفیت، ثبات در پرواز حتی در شرایط جوی ناآرام همراه با بادهای شدید، امکان دنبال کردن سوژه و تصویربرداری باحالت‌های مختلف دست، امکان پرواز نقطه‌به‌نقطه طبق فرمان شما، تمام این ویژگی‌ها خلاصه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته‌ی کوادکوپتر های نسل جدید است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

تصاویر شگفت‌انگیز و تکرار نشدنی خلق کنید

شاید شما هم‌زمانی که تصاویر زیبا و هیجان‌انگیزی از مناظر مختلف طبیعت مشاهده می‌کنید، بخواهید خودتان خالق این عکس‌های زیبا باشید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما به دلیل سختی کار عکس‌برداری در طبیعت و همچنین نداشتن دوربین‌های حرفه‌ای از خلق این تصاویر شگفت‌انگیز منصرف شده‌اید اما اکنون شما می‌توانید با همراه داشتن کوادکوپتر لحظه‌های زیبای طبیعت را به تصویر بکشانید.

قابلیت انتقال تصاویر با سرعت‌بالا و تکنولوژی 5G

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌هایی که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، قابلیت انتقال تصاویر بدون وقفه در هنگام پرواز است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون درنگ تصاویر و فیلم‌هایی که کوادکوپتر در حال ضبط هست را مشاهده کنید و محیط پرواز کوادکوپتر را به‌صورت هم‌زمان مشاهده کنید بنابراین شما می‌توانید تصاویر را درگوشی همراه خود مشاهده کنید و اگر ایراداتی در زاویه‌ی عکس‌برداری و فیلم‌برداری وجود دارد را برطرف کنید و سعی کنید حتماً قبل از متصل کردن تلفن همراه خود به کوادکوپتر، فضای ذخیره‌سازی تصاویر را در حافظه‌ی تلفن همراه خود آزاد کنید.

تصاویر خود را باکیفیت تکرار نشدنی و کاملاً شفاف ثبت کنید

کوادکوپتر های حرفه‌ای به دو دوربین در بالا و پایین مجهز شده‌اند که شما می‌توانید در زوایای مختلف عکس‌ها و فیلم‌های متنوعی بگیرید که کیفیت آن‌ها full HD و با رزولوشن 4K هست که عکس‌های شفاف به زلالی آب که با هر دوربینی امکان ثبت آن‌ها وجود ندارد را با کوادکوپتر خود بگیرید و از دیدن کیفیت آن‌ها لذت ببرید و همچنین شما می‌توانید زاویه‌ی دوربین موردنظر خود را تنظیم کنید و روی آن سوییچ کنید.

با یک اشاره‌ی دست به‌راحتی عکس‌برداری و فیلم‌برداری کنید

این ویژگی کوادکوپتر به شما این امکان را می‌دهد تا در هر شرایطی بتوانید بدون همراه داشتن ریموت کنترل از خود و اطرافیانتان عکس‌برداری و فیلم‌برداری کنید تنها کافی است شما انگشت دست خود را به شکل عدد دو نشان دهید تا دوربین کوادکوپتر شما شروع به تصویربرداری کنید و زمانی که شما پنج‌انگشت خود را به دوربین نشان می‌دهید کوادکوپتر شما شروع به فیلم‌برداری می‌کند؛ بنابراین با این قابلیت شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های کاملاً حرفه‌ای و باکیفیت از خود و دیگران ثبت کنید.

با سیستم GPS هوشمند نگران مسیریابی و گم‌شدن کوادکوپتر نباشید

سیستم پیشرفته‌ی موقعیت‌یابی هوشمندی که در این کوادکوپتر تبعیه شده از کوادکوپتر در برابر تغییر مسیر و از دسترس خارج شدن کوادکوپتر جلوگیری می‌کند و از گم‌شدن کوادکوپتر شما جلوگیری می‌کند. کوادکوپتر شما می‌تواند در هر مسیری که باشد به کمک سیستم موقعیت‌یابی مسیر بازگشت خود را پیدا کند و به سمت مبدأ پرواز کند؛ و همچنین شما می‌توانید تنها با یک دکمه کوادکوپتر خود را از پرواز منصرف کنید و به سمت مبدأ بازگردانید؛ و جریان‌های نوری به‌کاررفته در این کوادکوپتر می‌تواند زمانی که مسیر پرواز منحرف شد به کمک کوادکوپتر بیایند و مسیر درست را به آن نشان دهند.

سوژه‌ی عکاسی خود را به کمک کوادکوپتر دنبال کنید

شما می‌توانید در هر فضایی که هستید سوژه‌ی عکاسی خود را به دوربین کوادکوپتر نشان دهید تا کوادکوپتر شما به دنبال سوژه‌ی عکاسی شما در فضای موردنظر شما برود و از آن عکس‌ها و فیلم‌های حرفه‌ای تهیه کند. همچنین به کمک این فیلم‌ها و تصاویر ثبت‌شده‌ی کوادکوپتر شما می‌توانید کلیپ‌های فوق حرفه‌ای و مدرنی طراحی و تهیه کنید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید و از خلق این تصاویر و ویدیوها لذت ببرید.

قابلیت پرواز دایره‌ای و چرخش به دور یک نقطه

شما می‌توانید یک نقطه‌ای را برای تصویربرداری و فیلم‌برداری برای کوادکوپتر انتخاب کنید و کوادکوپتر شما می‌تواند به‌صورت دایره‌ای به دور یک نقطه بچرخد و برای شما فیلم‌ها و تصاویری جذاب تهیه کند و ارسال کند شما کافی است یک نقطه‌ی موردنظر را برای پرواز دایره‌ای کوادکوپتر خود انتخاب کنید؛ و در فضاهای گسترده و باز به دور یک نقطه می‌چرخد و فیلم‌های متنوعی برای شما تهیه می‌کند.

پرواز نقطه‌به‌نقطه‌ی کوادکوپتر در مسیرهای معین

یکی از قابلیت‌های این کوادکوپتر پرواز نقطه‌به‌نقطه است بنابراین شما می‌توانید نقاطی را روی نقشه برای پرواز کوادکوپتر تعیین کنید و کوادکوپتر شما با کمک سیستم موقعیت‌یابی GPS این نقاط را شناسایی می‌کند و برای فیلم‌برداری و عکس‌برداری شروع به پرواز می‌کند و پس از اتمام کار به نقطه‌ی مبدأ بازمی‌گردد.

نحوه‌ی متصل کردن دوربین کوادکوپتر به کوادکوپتر

  • ابتدا اپلیکیشن مخصوص کوادکوپتر را از گوگل و یا اپ دستور دانلود کنید
  • با دکمه‌ی پاور، کوادکوپتر خود را روشن کنید
  • به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید
  • به اینترنت کوادکوپتر خود متصل کنید
  • سپس عملیات نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن را در تلفن همراه خود طی کنید و وارد شوید
  • از قابلیت‌های کوادکوپتر خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا