تفریحی

محبوب ترین بازیگران سریال چیزهای عجیب، رتبه بندی شده توسط فالوورهای اینستاگرام

Stranger Things یکی از بهترین بازیگران جوان هر برنامه تلویزیونی را به نمایش می گذارد و بازیگران همگی در میان پلتفرم های رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند.

چارلی هیتون – 4.7 میلیون

این که چارلی هیتون فالوورهای بیشتری ندارد جای تعجب دارد. او بازیگر محبوبی است (مخصوصاً برای ایفای نقش جاناتان) در 20 سالگی، اما در میان بازیگران از نظر فالوور در رتبه پایینی قرار دارد، حتی اگر 4.7 میلیون نفر مطمئناً دنبال کننده کمی نیستند. چارلی هیتون یک رگه چینی هم دارد . در اینجا می توانید بهترین فیلم های چینی را که برای شما معرفی کردیم را ببینید.

یک دلیل خوب برای کل او ممکن است این باشد که او فعال ترین پوستر در اینستاگرام نیست. او برای تبلیغ فصل 4 Stranger Things، برای مدتی ماهی یک بار پست می گذاشت، اما قبل از آن، از اکتبر 2021 پستی نداشت. او اغلب عکس ها و ویدیوهایی را به اشتراک می گذارد تا پروژه هایی را که روی آنها کار می کند تبلیغ کند.

داکر مونتگومری – 6M

شخصیت جدیدی که بعد از فصل 1 اضافه شد، بیلی یکی از آنتاگونیست های اصلی سریال است. او قبل از حضور غافلگیرکننده در قسمت باورنکردنی «بیلی عزیز» در فصل 4، کمی خود را در پایان فصل 3 نجات داد. نقش بیلی را داکر مونتگومری بازی می کند.

دنبال کردن 6 میلیون حساب کاربری او با توجه به مهارت های او به عنوان یک بازیگر و اینکه او اساساً دلباز سریال بود، بسیار منطقی است. مونتگومری بیشتر به اشتراک گذاری عکس های هنری مشهور است تا اینکه بخش هایی از زندگی شخصی خود را به اشتراک بگذارد، اما طرفداران آن را به همان اندازه دوست دارند.

ناتالیا دایر – 6.4M

اگر ناتالیا دایر در شبکه‌های اجتماعی فعال‌تر بود، احتمال زیادی وجود دارد که فالوورهای بیشتری داشته باشد. بازیگری که در نقش نانسی ویلر سخت، محبوب و باهوش می‌درخشد، بازی‌های باکیفیتی از Velvet Buzzsaw تا Yes, God, Yes ارائه کرده است.

دایر برای پست کردن تصاویر و ویدیوهای مربوط به کارش، از فرش قرمز، و موارد دیگر شناخته شده است، اما او اغلب این کار را انجام نمی دهد. آخرین پست او مربوط به دسامبر 2021 است و هیچ چیز جدیدی قبل از فصل چهارم Stranger Things آپلود نکرده است.

دیوید هاربر – 6.5 میلیون

نقش هاپر توسط دیوید هاربر، پدر مورد علاقه همه در سریال Stranger Things است. بر خلاف بسیاری از بازیگران کهنه کار، هاربر در اینستاگرام بسیار فعال است و برای فصل جدید تبلیغات زیادی را به اشتراک می گذارد و حتی عشق خود را به تریلر نمایش دیگری از نتفلیکس، عروسک روسی، نشان می دهد.

مردم جذب شخصیت سرگرم کننده هاربر می شوند که در اکثر پست های او مشخص است. او در کنار حضورش در این نمایش نمادین، تصاویر و فیلم‌های زیادی از پشت صحنه فیلم Black Widow، یکی دیگر از نسخه‌های بسیار محبوب، منتشر کرد و او را دوست‌داشتنی‌تر کرد.

کالب مک لافلین – 11.6 میلیون

کالب مک لافلین مانند بسیاری از دیگر بازیگران جوان خود، از زمان پخش سریال در سال 2016 بسیار رشد کرده است. او در فیلم‌های نتفلیکس مانند پرنده بلند پرواز و کابوی بتنی به همراه بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی دیگر ایفای نقش کرده است.

بازیگر لوکاس یک پوستر کاملاً ثابت است، از اشتراک‌گذاری فیلم روی صحنه گرفته تا ارسال تصاویر مدلینگ و برخی ویدیوهای خنده‌دار. مک لافلین به وضوح به سایر بازیگران خود نزدیک است، که در بسیاری از مطالبی که او پست می کند مشهود است.

گاتن ماتارازو – 14.2M

دوست نداشتن گتن ماتارازو سخت است. با قضاوت بر اساس پست‌های او در رسانه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که ماتارازو بسیار شبیه شخصیت خود داستین هندرسون است، زیرا از بودن در کنارش لذت می‌برد و می‌تواند تقریباً هر کسی را به دست آورد.

به نظر می‌رسد او بیشتر از برخی از همبازی‌هایش پست می‌گذارد و چیزهایی مانند عکس‌های خانوادگی، عکس‌های برگشتی، هیاهوی نمایش و حتی عشق به نیویورک رنجرز را آپلود می‌کند. او مطمئناً کسی است که دنبال کننده لذت بخشی است.

Sadie Sink – 16.4M

در حالی که مطمئناً همه در مورد تمام جنبه‌های فصل چهارم Stranger Things صحبت می‌کنند، به نظر می‌رسد که عملکرد باورنکردنی Sadie Sink مورد تحسین قرار گرفته است. کار او به عنوان مکس در این فصل بهتر از همیشه است، از جمله پایان شدید “بیلی عزیز” فوق الذکر.

سینک اخیراً به نوعی در همه جا ظاهر شده است، با نقش‌هایی در سه گانه خیابان ترس، «همه خیلی خوب» تیلور سویفت، و نهنگ آینده. او ممکن است کمتر از 100 پست داشته باشد اما مطمئناً حس مد و چیزهایی که به آنها اهمیت می دهد را نشان می دهد.

نوح اشنپ – 20.9M

دیدن اینکه Noah Schnapp بیش از 20 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد بسیار عالی است. برخلاف برخی از همبازی‌هایش، بازیگر ویل هنوز 18 سال ندارد و به اندازه دیگران در پروژه‌های بزرگ ظاهر نشده است، اما هنوز هم بسیار محبوب است.

یکی از چیزهایی که به نظر می رسد مردم در مورد اینستاگرام او دوست دارند این است که او تصاویر زیادی را با میلی بابی براون به اشتراک می گذارد که دوستی شایان ستایشی با او دارد. این چیزی است که دیدن آنها به عنوان یک دو نفر در فصل 4 بسیار عالی بود.

فین ولفهارد – 21.7 میلیون

شکی نیست که Stranger Things ستارگانی را خلق کرده است که فین ولفهارد یکی از بزرگ‌ترین آنها در نقش مایک است. او به یک فیلم ترسناک معمولی تبدیل شده است، از جمله It و کمدی Ghostbusters: Afterlife.

البته همه چیز از Stranger Things شروع شد که طرفدارانش بخش بزرگی از دنبال کنندگان او را تشکیل می دهند. اگرچه او بیش از 1000 پست در اینستاگرام دارد، اما اغلب این کار را انجام نمی دهد مگر اینکه یک فیلم یا برنامه تلویزیونی جدید حذف شود، یعنی زمانی که او در بیشترین فعالیت خود است.

میلی بابی براون – 49.5 متر

میلی بابی براون با 49.5 میلیون دنبال کننده، بیشترین فالوور را در میان بازیگران دارد که جای تعجب نیست. نقش اصلی او در Stranger Things در نقش یازده بود و از آن زمان تنها به عنوان یک بازیگر رشد کرده است.

او در فیلم Godzilla vs. Kong ظاهر شده است و شخصیت اصلی فیلم موفق نتفلیکس Enola Holmes است. براون همچنین به طور مداوم در اینستاگرام فعال است، از ارسال استوری گرفته تا به اشتراک گذاری عکس های مدلینگ و تبلیغ محصولات مراقبت از پوست خود، او به نوعی در همه جا حضور دارد و دنبال کنندگانش آن را دوست دارند.

سریال چیز های عجیب صحنه های رزمی و اکشن هم زیاد دارد. منبع – می توان آن را جز ژانر رزمی هم به حساب آورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا