فرهنگی هنری

دانشگاه های برتر ارائه دهنده مدرک روانشناسی آنلاین در سال ۲۰۲۱

این مقاله در مورد بهترین مدرک روانشناسی آنلاین مقرون به صرفه، مجموعه ای از گزینه های مدرک روانشناسی آنلاین ارزان را ارائه می دهد که می تواند نیازهای دانش آموزان مختلف را برآورده کند. در ابتدا، برنامه مدرک باید کاملا بصورت آنلاین در دسترس باشد، و مجموع شهریه و هزینه ها نباید از ۲۳۰۰۰ دلار تجاوز کند. همچنین مدارس باید یک برنامه درسی دقیق علمی، یک برنامه معتبر و یک فرصت هدفمند شغلی برای پس از فارغ التحصیلی ارائه دهند.

برای ارزیابی این که آیا واقعا یک مدرسه در زمره بهترین ها قرار دارد یا خیر، به این موارد اشاره می کنیم:

۱. ما فهرستی از تمام برنامه های روانشناسی معتبر منطقه ای که یک مدرک آنلاین ارائه می دهند تهیه کردیم.

۲. سایت های مرجع و شکایات عمومی دانش آموزان را بررسی کردیم، و به دنبال اخبار منفی و تحقیقات دولتی گشتیم. مدارس با انتقادهای بسیار منفی، سابقه تحقیقات دولتی یا دارای مشکلات جدی مشابه، از این فهرست خارج شدند.

۳. مدارسی که در میان ۲۵ مدرسه برتر مانندUS News and World Report قرار گرفته اند، دو امتیاز دریافت کرده اند. مدارسی که در فهرست رتبه بندی قرار گرفته اند اما در فهرست ۲۵ مدرسه برتر قرار نگرفته اند، یک امتیاز دریافت کرده اند.

۴. داده های منتشر شده توسط مدارس در مورد نتایج دانش آموزان، مانند اشتغال پس از فارغ التحصیلی، نرخ فارغ التحصیلی، و نسبت های استاد به دانش آموز را تجزیه و تحلیل کردیم. مدارس با نتایج همواره مثبت و نسبت استاد به دانش آموز زیر۳۰: ۱ یک امتیاز دریافت کردند.

۵.با بررسی برنامه هایی که هر مدرسه ارائه می دهد، مدارسی که امکان کارآموزی پولی، مشاوره تخصصی هیات علمی، پروژه های تحقیقاتی اساسی یا گواهی نامه ها و تخصص ها فراهم کردند، یک امتیاز دریافت کردند.

دانشگاه هایی که بیش ترین امتیاز را کسب کرده اند، به ترتیب هزینه در این فهرست قرار گرفته اند :

  • دانشگاه پست

کارشناسی آنلاین هنر در مقطع دکتری روانشناسی

دانشگاه پست یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آمریکا است که در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است. دوره کارشناسی این دانشگاه در رشته روانشناسی منحصرا به صورت آنلاین برگزار می شود. این دانشگاه در زمینه نرم افزارها و برنامه هایی که جنبه دانشجویی دارند و استفاده از آن ها حتی برای نوآموزان نیز آسان است، شهرت دارد. دوره های تحصیلی کوتاه مدت است و کلاس ها در قالب های هشت هفته ای و طی شش نوبت در سال برگزار می شود.پس از آن دانش آموزان را تشویق به انتخاب رشته می کنند و بسیاری از دانش آموزان رشته روانشناسی پزشکی قانونی را انتخاب می کنند.

دانشجویان انتقالی می توانند تا ۹۰ ساعت اعتبار از موسسه ای دیگر جایگزین کنند و دانشگاه ۲۴ ساعت در روز، ۷ روز در هفته کمک فنی ارائه می دهد.

درآمد سالانه آن ۲۰،۹۲۵ دلار است.

  • کالج والدورف

کارشناسی آنلاین گرایش روانشناسی هنر، کارشناسی آنلاین گرایش روانشناسی علمی کاربردی

کالج والدورف یک انتخاب ایده آل برای دانشجویانی است که خواهان انعطاف پذیری در انتخاب رشته هستند.

این دانشگاه مدرک کاردانی و همچنین لیسانس هنر یا لیسانس علوم کاربردی در روانشناسی ارائه می دهد. والدورف به شدت بر آماده‌سازی دانش‌آموزان برای دنیای واقعی تأکید می‌کند و شش مسیر تمرکز را ارائه می‌دهد: ارتباطات، عدالت کیفری، علم آتش نشانی، مدیریت مراقبت‌های بهداشتی، ایمنی و بهداشت شغلی، و مدیریت ورزش. این تمرکزها در رفتار انسان به زمینه‌های مختلف مرتبط است و به دانش‌آموزان پایه گسترده‌ای از دانش می‌دهد که می‌تواند برای آنها در مشاغل مختلف مفید باشد. دوره لیسانس روانشناسی برای تکمیل به 120 ساعت دوره نیاز دارد.

جلسات آنلاین ۲۴ ساعته در دسترس هستند و به دانش آموزان اجازه می دهند تا با سرعت خودشان یاد بگیرند و برنامه خود را تنظیم کنند. دانش آموزان همچنین می توانند کتاب های درسی رایگان را از طریق کمک هزینه کتاب والدورف دریافت کنند. در حالی که بیشتر دانش آموزان انتقالی هستند، والدورف نیازی به هیچ متقاضی، از جمله دانش آموزان سال اول، برای ارائه نمرات آزمون استاندارد ندارد.

این برنامه، تاریخ شروع منعطف و جدول زمانی پذیرش کوتاه را ارائه می دهد و از این رو یک انتخاب خوب برای دانشجویانی که می خواهند به سرعت مدرسه را شروع کنند، به شمار می آید. والدورف به دانشجویان اجازه می دهد تا ۷۵ درصد کل اعتبار لازم برای فارغ التحصیلی را منتقل کنند به این معنی که دانشجویان می توانند مدارک خود را در یک سال یا کم تر به پایان برسانند.

اندازه کلاس ها کوچک است و هر درس بر مهارت های عملی مانند ارتباط و آمادگی شغلی تاکید دارد. دفتر کاریابی دانش آموزان در سراسر کشور مشارکت های شرکتی و خصوصی دارد و با جدیت برای اشتغال و کارآموزی دانش آموزان تلاش می کند.

والدورف انواع برنامه های تخفیف شهریه و تامین بورسیه را از جمله بورسیه سال اول ۵۰۰ دلار، ارائه می دهد.

  • دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا

کارشناسی آنلاین علوم در گرایش روانشناسی و کارشناسی هنر در گرایش روانشناسی

دانش آموزان می توانند بین کارشناسی علوم و کارشناسی هنر یکی را انتخاب کنند. اساتید روانشناس و مددکار اجتماعی ماهر و باتجربه هستند و بسیاری از آن ها به طور فعال در زمینه تحقیق و پژوهش فعالیت می کنند. دانش آموزان همچنین می توانند به باشگاه روانشناسی آنلاین مدرسه بپیوندند که فرصت های بحث و آموزشی را برای دانش آموزان فعلی و سابق و همچنین متخصصان این حوزه فراهم می کند.

برنامه مدرک روانشناسی آنلاین دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در مقایسه با هزینه برنامه سنتی آن یک معامله است. دانشجویان داخل ایالتی تنها ۵۳۵ دلار به ازای هر ساعت اعتبار پرداخت می کنند، در حالی که دانشجویان غیرایرانی ۵۷۹ دلار به ازای هر ساعت اعتبار پرداخت می کنند. این برنامه به ۱۲۳ ساعت اعتبار نیاز دارد، بنابراین دانشجویان تمام وقت حدود ۱۶۰۰۰ دلار در سال پرداخت خواهند کرد.

29. دانشگاه دولتی فورت هیز

کارشناسی آنلاین هنر در گرایش روانشناسی کارشناسی آنلاین علوم در گرایش روانشناسی

دانشگاه ایالتی کنتاکی فورت هیز که در رتبه شانزدهم برترین دانشگاه های آمریکا قرار دارد، در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشجو می پذیرد.

دانش آموزانی که هنوز مطمئن نیستند که می خواهند تحصیلات رسمی را در رشته روانشناسی دنبال کنند یا خیر می توانند به عنوان دانش آموز کارورز یا غیر کارورز به فورت هیز مراجعه و آن را بررسی کنند.

دانشجویانی که علاقه مند به ادامه تحصیل هستند، می توانند در فورت هیز در زمینه های مختلف مرتبط با روانشناسی، مانند روانشناسی مدرسه و آموزش ویژه، مدرک آنلاین را دنبال کنند.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی به ازای هر ساعت اعتبار ۱۸۶.۵۰ دلار است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا