گردشگری جهان

بهترین مقصد های گردشگری برای سال 2020

آلمر، هلند

هر دهه، هلند با میزبانی Floriade – بزرگترین و دیدنی‌ترین نمایشگاه باغبانی این کشور، از تعداد زیادی بازدیدکننده استقبال می‌کند. در سال 2022، باغبانان و گونه های سبز انگشتی در شهر آلمر، نزدیک آمستردام فرود می آیند و رویداد شش ماهه (از آوریل تا اکتبر) با موضوع “شهرهای سبز در حال رشد” دنبال می شود و غرفه داران و مبتکران راه حل های خود را به نمایش می گذارند. تا زندگی شهری پایدارتر شود. پارک فلوریاد به‌عنوان یک آزمایشگاه زنده عمل می‌کند، جایی که مهمانان می‌توانند در اطراف نمایشگاه‌های سرسبز مزه، بو و حس کنند، در حالی که ارکسترهای زنده، گروه‌های موسیقی جاز، کامیون‌های غذا و جلسات مزه شراب برای اطمینان از اینکه هیچ حسی ناراضی باقی نمی‌ماند، برپا می‌شود. .

Almere ممکن است جدیدترین شهر هلند باشد، اما همچنین پیشگام آرام پایداری است، با جنگل‌های خرد که به عنوان ریه‌های سبز از بین می‌روند و شکاف بین شهری و ارگانیک را پر می‌کنند. اما این نیز شهری با نفوذ جدی معماری است. تور پیاده‌روی بهترین راه برای بازدید از ساختمان‌های متمایز و متنوع آلمر است، از منطقه رنگین کمان، جایی که خانه‌ها با رنگ‌های زیبای جعبه رنگ می‌شوند، تا Rode Donders، یک کلاچ خیره‌کننده صندوق پستی-قرمز از ساختمان‌های آپارتمانی که برج هستند. بر فراز آبهای جوهری کانال

نکته پایداری: وقتی صحبت از برنامه‌ریزی شهری هلند می‌شود، آلمر واقعاً هوای تازه است – نسبت به شهرهایی با اندازه مشابه در هلند، به ازای هر ساکن 100 درصد بیشتر فضای سبز دارد. در اینجا، در کشوری که قبلاً کشوری چشمگیر برای دوچرخه سواران است، این شهر تقریباً 500 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری دارد. بهتر از همه، کسانی که دوچرخه سواری می کنند همیشه حق تقدم دارند.

جزیره استوارت، نیوزلند

در منظره سفری که در آن زمین‌های رام‌نشده به اندازه افتتاحیه هتل‌های جدید بسیار ارزشمند هستند، سومین جزیره نیوزلند به عنوان یک مقصد جدید فهرست سطلی در حال ظهور است. جزیره استوارت (که با نام مائوری، راکیورا نیز شناخته می‌شود)، در 30 کیلومتری جزیره جنوبی کشور، مکانی است که در آن زندگی با ریتم دریا و کشش ماه زندگی می‌کند. با جمعیتی تنها 390 نفر (و حدود 20000 پرنده کیوی کرکی)، به ندرت احساس شلوغی می کند، اما دامنه ماجراجویی بسیار زیاد است. از کایاک سواری و ماهیگیری گرفته تا دویدن و غواصی در جنگل های زیر آب تماشایی کلپ.

جزیره استوارت به‌عنوان جنوبی‌ترین پناهگاه آسمان تاریک در جهان، یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن کهکشان راه شیری و نورهای جنوبی است (در آسمان‌های بدون ماه در ژوئن و ژوئیه بسیار واضح‌تر). راکیورا در واقع به عنوان “سرخ شدن بزرگ و عمیق ته راکیتامائو” ترجمه شده است – یک رئیس اولیه مائوری که نتوانست دست دختری از یک خانواده عالی رتبه کتی ماموئه را به دست آورد. هنگامی که دختر دوم او را طرد کرد، ته راکیتامائو قرمز روشن و تند شد. گفته می‌شود هنوز می‌توانید آن سرخی را در غروب آتشین جزیره و نمایش‌های فریبنده نورهای جنوبی ببینید.

این جزیره فراتر از اعتبار درخشان خود، در حال تثبیت خود به عنوان یک بازیگر قدرتمند در زمینه تولید پایدار است. مائوری‌ها مدت‌هاست که از جزیره استوارت و ماهواره‌های اطراف آن برای شکار و علوفه استفاده می‌کنند، و با پیشرفت‌هایی در زمینه پرورش جلبک دریایی و پائوا (یک حلزون دریایی خوراکی)، شرکت‌های محلی مانند Gravity Fishing در حال پیشروی در روش‌های برداشت مسئولانه هستند و در عین حال بهترین روش‌ها را نیز عرضه می‌کنند. رستوران هایی با چند دقیقه غذاهای دریایی تازه.

نکته پایداری: تورهای تماشای پرندگان در اینجا بی رقیب هستند، با گروهی از گونه های کمیاب که شامل پرنده زنگوله، توئی، کاکا، رابین جزیره استوارت و البته کیوی قهوه ای جزیره استوارت می شود. با بازدید از پناهگاه پرندگان جزیره اولوا از حمایت آنها حمایت کنید. این صندوق خیریه یک تاکسی آبی کوتاه در سراسر ورودی Paterson از خلیج گلدن است. شایان ذکر است که در این کشور بود که اصطلاح “گرین واش” توسط یک دوستدار محیط زیست در تعطیلات در دهه 1980 ابداع شد. او از اینکه میزبانان پیشنهاد می‌کنند با استفاده از حوله‌های کمتر میهمانان به نجات سیاره زمین کمک می‌کنند، خسته شده بود، او چنین درخواست‌هایی را «شستشوی سبز» نامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا