گردشگری جهان

بهترین مقاصد تعطیلات برای سال 2022

همانطور که شاخه های سبز سفر به بلوط های بلند و سر به فلک کشیده تبدیل می شوند، سال 2022 فرصتی برای ما است تا دوباره به بهترین مقاصد تعطیلات به روشی عمیق تر و معتبرتر متصل شویم. اغلب به ما یادآوری می شود که چرا سفر می کنیم. آن جرقه های کنجکاوی و ماجراجویی تا شعله های خروشان شعله ور می شود، و همانطور که سفر به طور پیوسته راه خود را به زندگی ما باز می یابد، ما از هر لحظه ای که با آن می آید قدردانی خواهیم کرد – هر کلبه غذای خیابانی پنهان، هر ساحل آرامی که توسط زمین های پست طلاکاری شده است. خورشید، هر حرکت آهسته و باشکوه سفر با قطار.

به همین دلیل است که امسال، لیست بهترین مقاصد تعطیلات ما شاید مهمتر از همیشه باشد. ما در انتخاب مکان‌هایی که مطابق با تمام اشتهای سفر هستند، دقت زیادی به خرج داده‌ایم، و از کسانی که می‌دانند – موج‌سواران، فروشندگان کامیون مواد غذایی و متصدیان موزه‌ها، الگوبرداری می‌کنیم. در این فهرست، مقاصدی متفاوت از نظر شخصیت و جغرافیا، از شمال شرق استرالیا تا بهترین مکان‌های اروپا برای بازدید را خواهید یافت. نقاط همیشه سبز مانند ادینبورگ و تایلند بلندتر از همیشه آواز خواهند خواند، در حالی که سایر نقاط – جرسی و نیواورلئان – به تاریخ ناگفته خود نور می تابانند. رویدادهای بزرگ جهانی، مانند بازی‌های المپیک زمستانی پکن و بازی‌های مشترک المنافع بیرمنگام، مطمئناً تأثیرگذار خواهند بود، اما داستان‌های آرام‌تری نیز وجود دارد، از مزارع خانوادگی که غذای واقعی را بسته‌بندی می‌کنند تا جشنواره‌هایی که به خواص درمانی اختصاص داده شده است. زمین.

بنابراین هر طور که چشم انداز سفر خود را تصور کنید، چیزی در این لیست وجود دارد که همه تمایلات را برآورده کند. البته فضاهای بی‌شماری برای کاوش در این سیاره وجود دارد، و راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما این انتخاب دقیق ما از آن نقاط است که در سال 2022 به خودی خود می‌آیند – بدون ترتیب خاصی، و شامل یک نکته داخلی است. اگر ما شخصاً جایی را قبلاً آزمایش کرده‌ایم که می‌خواهیم به شما توصیه کنیم، در مورد اینکه کجا برای اقامت رزرو کنیم.

بهترین برای دوستداران فرهنگ

اسلو، نروژ

اسلو که زمانی به دلیل غارت و انسان دوستانه شناخته شده بود – به لطف تاریخ وایکینگ ها و مرکز عالی صلح نوبل – اسلو دو دهه گذشته را صرف ساختن جایگاه خود به عنوان شهری کرده است که به وضوح به آینده ای سبزتر اختصاص یافته است.

پایتخت، که به زیبایی در سر اسلوفورد در سواحل جنوبی نروژ قرار گرفته است، با شور و اشتیاق در حال تغییر مسیرهای آبی و محله های خود برای ایجاد یک بهشت ​​زیست محیطی واقعاً پایدار است. این شهر که اخیراً به عنوان “پایتخت وسایل نقلیه الکتریکی جهان” نامگذاری شده است، به اقدامات کوچک بسنده نمی کند و کل شهر متعهد شده است تا سال 2050 کربن خنثی شود.

سبز بودن در اینجا آسان است – بخش‌هایی از جنگل بکر معروف به اسلومارکا پایتخت را احاطه کرده است و زمین بازی وحشی را برای ساکنان و بازدیدکنندگانی که مسیرهای پیاده‌روی آن را زیر پا می‌گذارند یا در میان برف‌های پودری روی اسکی‌های کانتری شخم می‌زنند، فراهم می‌کند. این استفاده انسانی از جنگل، بخش مهمی از تلاش‌ها برای حفاظت از آن در نظر گرفته می‌شود، و پروژه‌هایی مانند برنامه eventyrskoger (جنگل‌های افسانه‌ای) دوستان زمین نروژ، مردم را تشویق می‌کند تا زمانی را در بیابان آن بگذرانند، هویت و احساسات خود را کشف کنند.

اما این فقط اعتبار زیست محیطی نیست که باعث می شود این سرمایه جمع و جور را به یک بازدید واجب تبدیل کند. در ژوئن 2022، موزه ملی جدید هنر، معماری و طراحی در Universitetsgata افتتاح می‌شود و بیش از 5000 مورد را به نمایش می‌گذارد و آن را به بزرگترین گالری در کل منطقه شمال اروپا تبدیل می‌کند. مجموعه ای چشمگیر از آثار ادوارد مونک، از جمله نقاشی ستاره راک The Scream، و انبوهی از هنرها و صنایع دستی متنوع از چینی امپراتوری چین تا قطعات مفهومی معاصر وجود خواهد داشت.

نکته پایداری: این شهر کم کربن در آغوش جنگل های سبز، با نوک انگشتان پا در آب های شفاف آبدره ها، وقتی نوبت به برنامه ریزی می شود که به نظر می رسد، بسیار محیط زیستی است. پایتخت اسکاندی رابطه صمیمانه خود با طبیعت را تا درجه n ام ارج می نهد. همانطور که رانندگی با برق در اینجا آسان است، آنها همچنین از Bilfritt byliv – زندگی در شهر بدون ماشین – تجارت پارکینگ برای خطوط دوچرخه و نیمکت برای تشویق به پیاده روی و دوچرخه سواری حمایت می کنند.

محل اقامت در اسلو، نروژ: هتل Thief در اسکله Tjuvholmen، با تزئینات طلایی و بافت های لمسی، یک تونل زیرزمینی منتهی به آبگرم، و مناظر چشم نواز بر فراز بندر واقع شده است. اقامت خود را رزرو کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا