گردشگری جهان

لذت از مسافرت و تجربه‌ی تور اروپا ارزان و قیمت مناسب

فصل تابستان یادآور مسافرت‌های دلنشین، بازدید از مکان‌های تاریخی و ایجاد خاطراتی به یاد ماندنی است. فصلی که خواه ناخواه، هیجانِ گردش را برایمان تداعی می‌کند. اگر برای این تابستان قصد مسافرت به استانبول، دانمارک یا انواع تور اروپا ارزان و قیمت مناسب را دارید، بهتر است تا ادامه‌ی مطالب را از دست ندید.

استانبول، شهری مدرن با غنای تاریخی و رنگ و لعابی آشنا

استانبول یکی از شهرهای زیبای دنیاست. به همین علت تور استانبول یکی از محبوب‌ترین تورها در میان توریست‌ها می‌باشد. این شهر در کنار میراث تاریخی‌ای که در دل خود جای داده است، به یکی از شهرهای مدرن دنیا نیز تبدیل شده است. در کنار هم قرار گرفتن جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید متنوع، رستورانها و جاذبه‌های گردشگری بر زیبایی این شهر می‌افزاید. از جمله مکان‌های تاریخی که به قطب گردشگری استانبول تبدیل شده است می‌توان به مکان‌های زیر اشاره کرد:

  1. کلیسا، مسجد و موزه‌ی ایاصوفیه.
  2. مسجد سلطان احمد.
  3. مسجد آبی رنگ، با کاشی‌های آبیِ مزین به آیات قرآن.
  4. موزه توپکاپی.
  5. بازار بزرگ، با ترکیبی از مراکز خرید مدرن و بازار‌های سنتی.
  6. مسجد سلیمانیه، با معماری بسیار باشکوه.
  7. کاخ دولما باغچه.
  8. آب انبار باسیلیکا، با سرستون‌های سحرانگیزی به شکل مدوسا.
  9. کلیسای چوره.
  10. موزه ی باستان شناسی استانبول.
  11. برج گالاتا.
  12. موزه مادام توسو استانبول.
  13. بازار ادویه جات.
  14. پارک‌های آبی.
  15. آکواریوم استانبول.

استانبول با هتل‌های مناسب و باکیفیت، در تمام ایام سال پذیرای شما عزیزان خواهد بود. شما می‌توانید با حداقل 4,500,000 تومان یک تور به یادمانی در استانبول را برای 3 شب تجربه کنید. البته هر چه تعداد ستاره‌های هتلِ محل اقامت شما و همچنین زمان مسافرت شما بیشتر باشد، این مبلغ نیز بیشتر خواهد شد.

لذت گردش در خیابان‌های ترکیه

 

تور دانمارک، کشوری تاریخی با طبیعتی چشم نواز

سفر به کشورهای اروپایی مسلما یک تجربه‌ی هیجان انگیز و به‌یادماندنی خواهد بود. به همین علت دانمارک، سرزمین وایکینگ‌ها، جزو کشورهای پرطرفدار ساحلی در میان توریست‌ها می‌باشد. این کشور مدرن با مناظر تاریخی و آب‌وهوای ویژه، بخش عظیمی از رشد اقتصادی خود را وابسته به صنعت توریسم است. آرامش و امنیت حاکم در بسیاری از شهرهای دانمارک سبب شده است تا بتوانید حتی در شب‌ نیز با خیال راحت در کوچه‌ها و خیابان‌ها پرسه بزنید. از جمله شهرهای پرطرفدار دانمارک در میان توریست‌ها می‌توان به شهرهای زیر اشاره کرد:

  1. شهر ریبه (Ribe) ، با کلیسای جامع.
  2. شهر هلسینگور (Helsingor) ، با قلعه‌ی کرونبرگ (Kronborg)، محل برگزاری نمایشنامه‌ی هملت.
  3. شهر اسکاگن (Skagen) ، با ساحل‌های شنی فراوان و مناظر دریایی بی‌همتا.
  4. شهر کپنهاگ (Copenhagen) پایتخت دانمارک، با بناهای تاریخی فراوان، باغ تیوولی، مجسمه‌ی پری دریایی، برج مدور کپنهاگ، کاخ کریستین بورگ، موزه‌ی ملی، گالری ملی و

شما می‌توانید در تور دانمارک ، مخلوطی از اروپای مدرن و تاریخی، لذت چشیدن بهترین غذاها در بهترین رستوران‌های دنیا و همچنین گشت و گذار در طبیعتی بکر را تجربه کنید. از جمله سوغاتی‌های معروف دانمارک می‌توان به مجسمه پری دریایی، مجسمه‌ی وایکینگ‌ها، مجموعه LEGO، لباس‌های کش بافت، ظروف چینیِ دانمارک، شیرینی و شکلات، لباس، کفش و جواهرات طراحان دانمارکی اشاره کرد. تور دانمارک بسته به نوع ایرلاین، خدمات ارائه شده توسط آژانس مسافرتی، کیفیت هتل و نرخ ارز، متفاوت است. اما به طور میانگین، قیمت تور دانمارک با صرف نظر از هزینه‌ی بلیط هواپیما، مبلغی بیش از 2300 یورو می‌باشد. جالب است بدانید که یکی از دلایل شهرت تور ترکیه به مقاصد مختلف این کشور جذابیت های شبیه آن به دانمارک است.

حس آرامش در مکان‌های تاریخی دانمارک

 

تور اروپا ارزان و قیمت مناسب

وقتی صحبت از تور اروپا ارزان و قیمت مناسب می‌شود، بهتر است که با دقت بیشتر،‌ مقصد خود را انتخاب کنید. از آنجایی که هزینه‌های مسافرتی در این گونه تورها، تعیین کننده‌ی نوع مسافرت است، مسافران به سه گروه عمده تقسیم می‌شوند:

  1. در گروه اول، افراد تنها به کشور مورد علاقه‌ی خود سفر می‌کنند.
  2. در گروه دوم، مسافران با استفاده از تورهای ترکیبی، به چند کشور به صورت همزمان مسافرت می‌کنند.
  3. در گروه سوم، مسافران با استفاده از تورهایی که به دور اروپا برگزار می‌شوند، از مهمترین شهرهای اروپایی دیدن می‌کنند.

از جمله محبوب‌ترین تورهای اروپایی می‌توان به تور فرانسه، اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، سوئیس، اتریش، بلغارستان، یونان و اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای اینکه بتوانید به برخی از کشورهای اروپایی سفر کنید، می‌بایست ویزای شینگن تهیه نمایید. اگر می‌خواهید علاوه بر دیدن جاذبه‌های معروف دنیا، سفر ارزان قیمتی نیز داشته باشید، بهتر است به دنبال جاهایی بگردید که در فهرست یونسکو دارای جذابیت‌های فراوانی هستند اما روی معرفی آنها سرمایه گذاری زیادی نشده است. به عنوان مثال با اینکه کمتر ایرانی شهر بروخه‌ی بلژیک را انتخاب می‌کند، اما این شهر یکی از زیباترین شهرهای بلژیک به حساب می‌آید.

بهترین زمان برای خرید تور اروپا ارزان و قیمت مناسب به کشور مقصد شما بستگی دارد. حتی قیمت این تورها نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی است. به همین علت در هنگام انتخاب تور مسافرتی خود، تمامی جوانب مسافرت و خدمات آژانس مسافرتی را در نظر بگیرید.

مسافرت به فرانسه و تور اروپا ارزان و قیمت مناسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا