گردشگری ایران

راهنمای اقامت در بهترین هتل نزدیک حرم امام رضا | هتل مجلل درویشی مشهد

 

شهر مشهد با بیش از 300 واحد اقامتی مانند: هتل، مسافرخانه، مهمانپذیر و اقامتگاه بومگردی یکی از مهمترین کلان‌ شهرهای گردشگری ایران است. بسیاری از مسافران برای رزرو هتل و اقامت در این شهر سیاحتی- زیارتی با توجه به این حجم از اقامتگاه‌ها و هتل‌ها معمولا دچار سردرگمی می‌شوند. هدف اصلی سفربه شهرمشهد معمولا زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است. از اینرو اقامت در هتل‌هایی که نزدیک به حرم هستند همواره یکی از اولین گزینه‌های انتخابی مسافران است. در این مقاله قصد داریم شما را برای انتخاب یک هتل مناسب با کیفیت و امکانات عالی برای اقامت راهنمایی کنیم.

 هتل نزدیک حرم

بسیاری از مسافران و زائران مشهد مقدس و حرم امام رضا دوست دارند در مکانی اقامت داشته باشند که برای زیارت مسیر طولانی را طی نکنند و تا حدودی به حرم مطهر امام رضا هم دید داشته باشد. هتل‌های نزدیک به حرم از جمله هتل‌هایی هستند که در میان زائران طرفداران بسیاری دارند. هتل‌های نزدیک به حرم علاوه بر مسافت کمی که نسبت به حرم دارند از کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری نیز برخوردار هستند. در میان هتل‌‌های نزدیک حرم امام رضا هتل درویشی مشهد یکی از بهترین گزینه‌های موجود است که در ادامه به معرفی این هتل نزدیک حرم خواهیم پرداخت.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد با معماری خاص و بینظیر در سال 1390 در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) احداث شده است. در میان هتل‌های پنج ستاره مشهد، هتل مجلل درویشی بدون شک یک هتل ایده‌آل است. این هتل با 25 طبقه و آتریوم بودن معماری ساختمانش یکی از مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور محسوب می‌شود. این هتل به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد و همچنین تطابق با استاندردهای بین‌المللی هتل‌های پنج ستاره دنیا همواره بهترین انتخاب برای یک اقامت رویایی می‌تواند باشد. هتل درویشی مشهد با ارائه پکیج‌های متنوع همواره در حال گسترش امکانات راحتی و آسایش مسافران خود است.

امکانات هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به‌عنوان یک هتل پنج ستاره همه امکاناتی که شما از یک هتل عالی انتظار دارید را برآورده کرده است. این هتل با ترانسفر فرودگاهی رایگان در ردیف هتل‌های لوکس قرار می‌گیرد. هتل مجلل درویشی با پارکینگ رایگان، مجموعه آبی، سالن ورزشی، استخر، سونا، اینترنت رایگان، انواع رستوران، آرایشگاه مردانه و زنانه، آتلیه و بسیاری از امکانات دیگر یک اقامت بینظیر و عالی را برای شما رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که این هتل سرویس رفت به حرم امام رضا نیز دارد. با توجه به این نکته در هر زمان که اراده کنید می‌توانید از هتل برای زیارت به حرم بروید.

آدرس و مسیر دسترسی هتل درویشی

هتل درویشی مشهد با قرار گرفتن در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر بهترین مسیر دسترسی را دارد. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد، خیابانی که منتهی به ورودی باب‌الرضا است. با اقامت در این هتل علاوه بر منظره اتاق‌تان که حرم امام رضا است از فضای لوکس و تماشایی داخل هتل نیز لذت خواهید برد.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 24 و 26

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا