گردشگری جهان

چگونه بهترین هتل های استانبول را رزرو کنیم؟

در استانبول می‌توانید انواع هتل‌ها در کلاس‌های مختلف، از هتل‌های لوکس مانند هتل اینترکانتیننتال استانبول گرفته تا هتل‌های 2 ستاره مقرون به صرفه، را پیدا کنید. نکته مهم این است که باید با مقایسه و بررسی، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مطلب به برخی از بهترین هتل‌های استانبول و چگونگی رزرو آن‌ها می‌پردازیم.

هتل چهار فصل سلطان احمد

هتل سلطان احمد که در سال 1919 ساخته شد، به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین هتل‌های جهان شناخته می‌شود. این هتل در مرکز شهر قدیمی استانبول، چند قدم دورتر از ورودی کاخ توپکاپی واقع شده است. هتل ساختمانی باشکوه به سبک نئوکلاسیک با 347 پنجره دارد و چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن به ایاصوفیه یا باغ‌های داخلی است. برای دیدن منظره ای فراموش نشدنی از استانبول، می‌توانید از سالن A’YA در پشت بام هتل دیدن کنید.

ساختمان هتل در گذشته یک زندان بوده که اکنون با 65 اتاق و سوئیت زیبا پذیرای مهمانان است. این هتل با ایاصوفیه، مسجد آبی و همچنین ایستگاه مترو فاصله بسیار کمی دارد.

هتل چیراغان پالاس

اقامت در کاخ چیراغان کمپینسکی استانبول مانند سفر به گذشته و یادآوری تاریخ باستان ترکیه است. چشم انداز زیبا از بسفر، از جمله پل نمادین آن خیره کننده است. استخر هتل بی نهایت زیبا است و میتوان در تمام طول سال از آن استفاده کرد. هتل چیراغان کمپینسکی استانبول در منطقه بشیکتاش قرار دارد که به خاطر فضای پر جنب و جوشش معروف است. در نزدیکی هتل، میهمانان به برخی از بهترین جاذبه‌های استانبول، از جمله کاخ دولما باغچه، کاخ ییلدیز و مسجد اورتاکوی به سادگی دسترسی دارند.

هتل اینترکانتیننتال استانبول

این هتل مجلل که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است، چشم‌انداز وسیعی از بسفر دارد. آبگرم هتل که به تازگی بازسازی شده، مکانی ایده آل برای استراحت و لذت بردن از حمام ترکی است. هتل اینترکانتیننتال دارای دکوراسیونی کلاسیک با جزئیات ترکی است. رستوران و تراس سفران مکانی است که باید برای لذت بردن از غذاهای محلی با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز بسفر به آن بروید.

برای اینکه اقامت خود در استانبول را خاص‌تر کنید، می‌توانید یکی از اتاق‌های راحت با چشم انداز افسانه‌ای از تنگه بسفر و میدان تکسیم را انتخاب کنید. موقعیت عالی هتل اینترکانتیننتال استانبول و امکان دسترسی به چندین رستوران و فروشگاه از مزایای مهم و اصلی آن به شمار می‌رود.

هتل پرا پالاس

هتل پرا پالاس فقط یک هتل پنج ستاره معمولی در استانبول نیست. این ملک بی‌نظیر که در سال 2010 بازسازی شد، موزه‌ای است که در هارمونی کاملی از سبک‌های هنر نوو، شرقی و نئوکلاسیک ترکیب شده است. بیشتر اتاق‌های هتل لوکس پرا پالاس جمیرا، چشم‌اندازی از منطقه تاریخی تپباسی استانبول و منطقه پرا دارند. اعتقاد بر این است که آگاتا کریستی رمان مشهور خود یعنی “قتل در قطار سریع السیر شرق” را در اتاق 411 این هتل نوشته است. از افراد مشهوری که در این هتل شگفت انگیز اقامت داشتند، می توان به همینگوی، گرتا گاربو و آتاتورک، اولین رئیس جمهور ترکیه اشاره کرد.

هتل ووگ سوپریم استانبول Vogue Hotel Supreme

هتل ووگ در منطقه سلطان احمد، نزدیک به ابلیسک تئودوسیوس و هیپودروم قسطنطنیه قرار دارد. مهمانان این هتل در اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع و امکاناتی از جمله Wi-Fi رایگان، تلویزیون، مینی بار و تلفن اقامت می‌کنند. در حالی که برخی از اتاق‌ها مجهز به تخت‌های دو نفره هستند، برخی دیگر به تخت‌های کوئین و چندین مبلمان دیگر مجهز شده‌اند تا اقامتی راحت را برای مهمانان فراهم کنند.

پوینت هتل تکسیم

هتل پوینت تکسیم علاوه‌بر اقامتی آرامش بخش و راحت، دسترسی آسانی به مرکز کنگره استانبول و کنگره لطفی کردار و سایر جاذبه‌های شهر دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، اسپا، مرکز سلامتی و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. هتل پوینت تکسیم نیز مانند هتل اینترکانتیننتال استانبول از موقعیت مکانی فوق العاده‌ای در شهر استانبول برخوردار است.

هتل نووتل استانبول کاراکوی

یکی از هتل‌های پنج ستاره واقع شده در قلب کاراکوی، نووتل نام دارد. این هتل اقامتی دلچسب با فرصت‌های فراوان برای ماجراجویی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. مهمانان با اتاق‌های آرامش ‌بخش و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز از شهر و امکاناتی از جمله حمام ترکی، حمام بخار، استخر و سونا پذیرایی خواهند شد.

هتل موون پیک استانبول گلدن هورن

هتل موون پیک استانبول گلدن هورن یک اقامتگاه عالی برای گردشگرانی است که تمایل دارند در نزدیکی مراکز تجاری شهر اقامت داشته باشند. این هتل در نزدیکی مراکز خرید اصلی قرار دارد تا به مهمانان خود امکان خرید در سراسر شهر را بدهد. اتاق‌های بزرگ هتل مجهز به تلویزیون، ماهواره و تهویه‌ مطبوع هستند. از امکانات هتل می‌توان به سونا، حمام بخار، حمام ترکی و رستوران‌های آن اشاره کرد.

رزرو بهترین هتل های استانبول با فلای تودی

شهر استانبول به دلیل ماهیت توریستی خود مملو از هتل‌های گوناگون و جذاب است. از بهترین هتل‌های این شهر می‎‌توان به هتل چهار فصل، هتل نووتل، هتل اینترکانتیننتال استانبول و هتل ووگ سوپریم اشاره کرد. دقت داشته باشید که هر کدام از این هتل‌ها دارای ویژگی‌ها و امکانات خاص خود هستند. بنابراین پیش از هر گونه اقدامی، ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. بهترین روش برای رزرو هتل در استانبول، مراجعه به فلای تودی است. در فلای تودی می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و امکانات هر هتل، مناسب‌‌ترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

رزرو هتل ‌های استانبول اصلا کار سخت و دشواری نیست. فرقی نمی‌کند به دنبال رزرو هتل‌های لوکس مانند هتل اینترکانتیننتال استانبول باشید یا اقامتگاه‌های معمولی؛ برای این کار تنها کافی است به فلای تودی مراجعه کنید. در این سامانه می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به اطلاعات انواع هتل‌ های استانبول و دیگر شهرهای ترکیه دسترسی داشته باشید. به این ترتیب با بررسی قیمت هتل‌ها و امکانات آن‎ها می‌توانید به راحتی گزینه دلخواه را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا