فرهنگی هنری

فرش کاشان تولید کننده فرش سجاده ای

فرش کاشان کوروش تولید کننده فرش سجاده با کیفیت های مختلف میباشد که میتوان با هر طرح و نقشه ها مساجد شما عزیزان را مفروش کند در این مقاله مزیت های فرش سجاده ای بیان شده تا با خیال راحت انتخاب خوبی داشته باشید

انواع فرش سجاده ‌ای کاشان بر اساس رنگ و نقشه به‌صورت زیر است:

فرش سجاده‌ای کاشان بر اساس رنگ

فرش سجاده ای در رنگ‌های قرمز، سرمه‌ای، فیلی، آبی و سبز بافته می‌شود. رنگ آبی در سال‌های 1399 و 1400 پرفروش‌ترین رنگ بوده است. رنگ سبز نیز فروش زیادی دارد.

فرش سجاده‌ای کاشان بر اساس نقشه

سجاده فرش در 2 نقش محرابی و تشریفات تولید می‌شود. ویژگی این فرش‌ها به‌صورت زیر است:

  • فرش محرابی: طرح این فرش به‌صورت محراب‌هایی است که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و دیواره‌های این محراب‌ها با طرح‌های اسلیمی یا اسماء الهی تزیین شده‌اند.
  • فرش تشریفاتی: با توجه به اینکه اهل سنت روی فرش‌هایی که طرح گل و بوته، جاندار و مکان خاصی دارند نماز نمی‌خوانند، فرش مساجد اهل سنت بیشتر به‌صورت تشریفاتی هستند.

این فرش‌ها بافت ساده‌ای دارند و از گل و بوته یا محراب در طراحی آنها استفاده نمی‌شود. در واقع می­توان گفت که شبیه فرش‌های کناره هستند.

فرش تشریفات نیز در طول‌های مختلفی بافته می‌شود و نوع طراحی آن، تنها تفاوتی است که با فرش سجاده ای دارد.

طرح فرش تشریفات به این صورت است که در یک طرف یا هر 2 طرف آن حاشیه بافته می‌شود و زمینه آن هم یک طرح ساده یا افشان دارد.

از این نوع فرش علاوه‌بر مساجد در هتل‌ها و سالن‌های اجتماعات هم استفاده می‌کنند.

چقدر طول می‌کشد تا فرش سجاده‌ای تولید شود؟

این زمان به شانه فرش و میزان سفارش وابسته است. فرش‌های 500 شانه‌ای در زمان کمتری بافته می‌شوند. برای متراژهای کمتر از 500 متر معمولا یک هفته زمان کافی است.

تولید فرش سجاده ای با متراژهای بالاتر ممکن است زمان بیشتری ببرد. می‌توانید قبل سفارش در مورد زمان دقیق تحویل آن با مشاوران هماهنگ کنید.

کارخانه فرش سجاده کاشان

اگر قصد خرید فرش سجاده‌ای به‌صورت مستقیم از کارخانه را دارید، به شما کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان را پیشنهاد می‌کنیم. این کارخانه سابقه‌ طولانی در زمینه تولید فرش‌های باکیفیت دارد و به‌عنوان یک برند معتبر در زمینه تولید فرش شناخته می‌شود.

هدف اصلی این مجموعه تولید فرش باکیفیت بالاست و برای اینکه محیط امن و پررونقی را برای کسب‌وکارها ایجاد کند، اقدام به تاسیس کارخانه کرده است.

در این مجموعه برای رسیدن به هدف اصلی که همان تولید محصولات عالی و باکیفیت است، از پرسنل حرفه‌ای و تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز استفاده می‌شود. نگاه مدیریتی کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان در تمام این سال‌ها تغییری نکرده و همچنان تولید فرش‌های باکیفیت، فراهم‌کردن امکان خرید آسان و جلب رضایت مشتریان از اولویت‌های این مجموعه است.

در این راستا شعبه‌های متعددی در تهران و کاشان افتتاح شده­است و فروشگاه‌های مجازی نیز فعالیت خود را در زمینه فروش فرش کاشان آغاز کرده‌اند. پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و تلاش برای ثبات قیمت فرش، از اقدامات این مجموعه برای تسهیل خرید است.

شرکت فرش کاشان آمادگی دارد که انواع فرش سجاده ای را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به سراسر کشور عرضه کند. برای اطلاع از قیمت فرش سجاده ای و مقایسه آن با قیمت فرش ماشینی 12 متری می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

جمع‌بندی

فرش سجاده ای یک نمونه فرشینه است که برای کف مساجد، حسینیه و نمازخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرش‌ها در 2 مدل محرابی و تشریفاتی بافته می‌شوند. برای خرید فرش سجاده‌ای می‌توانید از طریق کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان اقدام کنید. این کارخانه مجموعه‌ای معتبر است که سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه تولید فرش باکیفیت را دارد.

فرش‌های سجاده‌ای کورش معمولا به‌صورت 500 یا 700 شانه بافته می‌شوند. اما امکان سفارش فرش 1000 شانه از این کارخانه نیز وجود دارد. اگر به‌دنبال فرش سجاده‌ای باکیفیت و ظرافت بالا هستید، پیشنهاد ما به شما فرش 700 یا 1000 شانه‌ای با نخ اکرولیک است. این فرش‌ها دوام بسیار بالایی دارند.

اگر هدف شما خرید فرش سجاده‌ای با قیمت پایین است، می‌توانید فرش 500 شانه‌ای با نخ پلی‌استر را انتخاب کنید. البته باید بدانید که این نوع فرش‌ها نسبت­به انواع اکرولیک دوام کمتری دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا