گردشگری جهان

غذاهایی که در دبی نباید خورد

شهر دبی با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد توانسته است خود را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری خاورمیانه مطرح کند. با توجه به امکانات رفاهی که برای توریست ها در نظر گرفته شده است سالانه تعداد زیادی از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند.

نه تنها در سفر به دبی بلکه در سفر به هر شهر دیگری یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد خوردن غذاهای سالم است چرا که خوردن غذا های ناسالم می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای گردشگران شوند. بدون شک یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر خوردن غذاهای خوشمزه آن شهر و رستوران گردی می‌باشد.

یکی از سوالات پرتعدادی که افراد قبل از اخذ ویزای دبی می‌پرسند این است که در دبی چه غذاهایی می‌توانند بخورند؟

اما با توجه به این موضوع که خوردن غذاهای نامناسب و ناسالم می‌تواند سفر را به کام شما و همراهانتان تلخ کند ما در این مقاله تحت عنوان

غذاهایی که در دبی نباید خورد به معرفی غذاهای میپردازیم که بهتر است شما در سفر به دبی از آنها نخورید.پس اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی شهر دبی

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به معرفی غذاهایی که در دبی نباید خورد بپردازیم لازم است که به معرفی اجمالی شهر دبی بپردازیم.

شهر دبی با جمعیتی بالغ بر سه میلیون و ۳۵۰ هزار نفر به عنوان یک کلان شهر به حساب می‌آید. هر چند که به واسطه توریست های زیادی که به این شهر می آیند جمعیت این شهر در فصل های خاص که هوا ایده آل است، به بیش از شیش میلیون نفر نیز می‌رسد. همچنین این شهر با داشتن مساحت ۳۸۸۵ کیلومتر مربع بعد از ابوظبی دومین شهر بزرگ امارات به حساب می‌آید. شهر دبی که از آن به عنوان یک شهر بندری توریستی یاد می‌شود از نظر اقتصادی و توریستی حرف های زیادی برای گفتن دارد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد علاوه بر سفر این شهر را برای زندگی نیز انتخاب کنند.هوای شهر دبی آب و هوای نیمه گرمسیری و خشک می‌باشد در۹۰ درصد روزهای سال آسمان این شهر آبی و آفتابی می‌باشد. گرم‌ترین ماه‌های سال در شهر دبی ماه‌های ژوئن و سپتامبر می‌باشد. پول رایج شهر دبی به مانند همه امارات درهم است که در مورد ارزش این پول باید بگوییم که درهم در بازار های جهانی با دلار آمریکا برابری می‌کند. هرچند که دین رسمی این کشور امارات و شهر دبی اسلام است اما در این کشور به همه گردشگران با هر دین و مذهبی احترام گذاشته شده و شرایط اقامتی رویایی برای آنها میسر می‌باشد.

مسئولین این شهر با فراهم کردن زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی دبی را به یکی از بهترین شهرهای توریستی خاورمیانه تبدیل کرده اند. چنانچه شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت قصران گشت با نازلترین قیمت تور دبی را تجربه کنید.

بهترین غذاهای دبی

در مورد این موضوع که بهترین غذای دبی چه غذایی است باید بگوییم که بهترین نوع غذا به سلیقه و ذائقه هر شخص بستگی دارد.پس نمی‌توانیم بگوییم که بهترین غذای دبی چه غذایی است با توجه به اینکه شهر دبی یک شهر توریستی است و از همه کشورها توریست و گردشگر به این شهر می‌آید شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی ، عربی و حتی ایرانی را در این کشور نوش جان نمایید.

اما باید توجه داشته باشید که خوردن برخی از غذاها ممکن است برای شما مشکلاتی به وجود بیاورد. ما در ادامه به معرفی این غذا ها خواهیم پرداخت پس همچنان با ما همراه باشید.

غذاهای پخته شده با مواد منجمد

یکی از غذاهایی که شما نباید در سفر به دبی بخورید خوردن غذاهای منجمد ‌می باشد. غذاهای منجمد معمولاً شامل مواد غذایی یخ زده هستند که متاسفانه امروزه از مواد منجمد مخصوصا گوشت های یخ زده در پخت اکثر غذاها استفاده میشود.هرچند که انجماد می‌تواند مدت ماندگاری مواد غذایی را بالا ببرد اما باعث  پایین آمدن کیفیت مواد غذایی می‌شود و همین موضوع ممکن است برای شما مشکلاتی به وجود بیاورد. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای شما به دلیل خوردن غذاهایی که با مواد یخ زده طبخ میشوند به وجود بیاید مشکلات گوارشی است. پس حد المقدور از خوردن غذاهایی که با مواد منجمد پخته شده اند خودداری کنید.

سبزیجات خام

از دیگر غذاهایی که در دبی نباید خورد میتوان به سبزی جات خام و غذاهایی که مواد اصلی آن سبزی جات خام هستند اشاره کرد.

با توجه به اینکه این امکان وجود دارد سبزیجاتی که به آنها غذا درست می‌شود به شکل بهداشتی شسته نشوند پس بهتر است که از سبزیجات پخته شده استفاده کنید. پختن سبزیجات می‌تواند آلودگی‌هایی که به واسطه بد شسته شدن سبزیجات از بین نرفتند را به شکل کامل از بین ببرد و از بروز مشکلات احتمالی برای شما جلوگیری کند.

توجه داشته باشید که غذاهای نیم پز شده مانند تخم مرغ عسلی نیز می‌تواند برای شما مشکلاتی را در سفر دبی به وجود بیاورد. پس بهتر است که مواد غذایی را به شکل کامل پخته و سپس میل نمایید.

غذا های خیلی تند عربی

شاید یکی از لذت‌های سفر به هر شهری خوردن غذاهای مخصوص آن شهر باشد.این موضوع در مورد شهر دبی نیز صدق می‌کند با توجه به اینکه شهر دبی یک شهر عربی است معمولاً غذاهای آن تند می‌باشد. غذاهای تند ممکن است برای افرادی که به ادویه‌های تندی مانند فلفل آلرژی دارند مشکلاتی را به وجود بیاورد پس سعی کنید در صورت داشتن حساسیت به غذاهای تند از خوردن این غذاها خودداری نمایید.

سخن آخر

ما در این مقاله تحت عنوان غذاهایی که در دبی نباید خورد علاوه بر معرفی اجمالی شهر دبی به بررسی غذاهایی که نباید در شهر دبی خورد پرداختیم و امیدواریم که شما با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورده باشید و با تغذیه ای مناسب روز های خوبی را در شهر دبی تجربه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا