سایر مطالب

روش های مختلف برای شارژ لپ تاپ بدون شارژر

فکر کنید به مسافرت رفته اید و متوجه می شوید که شارژر لپ تاپ خود را نیاوردید (یا بدتر از آن، به طور تصادفی آن را در پریز برق فرودگاه رها کرده اید). لپ تاپ شما فقط 10 درصد شارژ دارد، بنابراین به نظر می رسد که در این سفر مجبور خواهید بود بدون آن کار کنید.

اما صبر کن! لازم نیست اینطور باشد. باور کنید یا نه، می توانید لپ تاپ خود را بدون شارژر استاندارد لپ تاپ شارژ کنید. انجام این کار واقعاً بسیار آسان است، و اگر از ساکنان قرن بیست و یکم هستید که احساس می‌کنید مجبور هستید لپ‌تاپ خود را هر زمان که به جاده می‌روید، چگونه این کار را انجام دهید، باید یاد بگیرید.

برای گزینه ها از قبل برنامه ریزی کنید

اما اگر به دنبال یک لپ‌تاپ جدید هستید، می‌توانید به‌طور جدی لپ‌تاپی را خریداری کنید که حداقل یک پورت USB-C داشته باشد. کانکتور USB-C به سرعت در حال محبوبیت است. می توان حدس زد که در آینده، بیشتر لپ تاپ ها با پورت USB-C عرضه خواهند شد و حتی ممکن است شاهد حذف کامل USB Type A باشیم. نکته این است که افراد بیشتری در آینده احتمالاً کابل USB-C خواهند داشت، بنابراین در صورت گم شدن کابل خود در سفر، شانس بیشتری وجود خواهد داشت که کسی بتواند به شما کابل قرض دهد. در حال حاضر، باید فردی را پیدا کنید که دقیقاً همان نوع شارژر لپ‌تاپ شما را داشته باشد، که ممکن است دشوارتر باشد. جزئیات اینجا توضیح داده شده است.

چه چیزهایی را در کوله پشتی مسافرتی لپ تاپ خود قرار دهید

هنگامی که در حال حرکت هستید، عادت کنید یک کوله پشتی لپ‌تاپ همراه داشته باشید که تمام لوازم مورد نیاز برای یک سفر موفق با فناوری را در زمانی که از دفتر خانه دور هستید، داشته باشد. در اینجا چیزی است که باید در آن قرار دهید.

1. اول از همه، لپ تاپ خود را در آنجا نگه دارید. اگر می خواهید امنیت بیشتری داشته باشید، ابتدا لپ تاپ خود را در آستین لپ تاپ قرار دهید و سپس قاب لپ تاپ را در کوله پشتی قرار دهید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی جاده ناهموار می شود، بنابراین باید هر اقدامی را که می توانید برای محافظت از لپ تاپ خود انجام دهید. به یاد داشته باشید، احتمالاً اطلاعات کاری حساس یا ارزشمند یا اطلاعات شخصی زیادی مانند پروژه های کاری یا عکس های خانوادگی را در لپ تاپ خود ذخیره کرده اید. خطر از دست دادن آنها را نداشته باشید.

2. دوم، شما باید یک پاوربانک کاملا شارژ شده را وارد کنید. سعی کنید از پاور بانک خود استفاده نکنید مگر اینکه واقعا مجبور باشید. در صورتی که سیم برق لپ تاپ شما به دلیل شمارش قطع شده باشد، باید بیشتر برای استفاده اضطراری باشد. راهنمای خرید پاوربانک لپتاپ  را بخوانید تا با نکات ان آشنا شوید.

3. سوم، یک آداپتور مسافرتی بیاورید. اگر به خارج از کشور سفر می کنید، ممکن است به کشوری بروید که خروجی های سازگار با لپ تاپ شما ندارد. آداپتور مسافرتی دارای دوشاخه های قابل تعویض است که به شما امکان می دهد به پریز خارجی وصل شوید.

هنگامی که به خارج از کشور سفر می کنید، داشتن وسایل الکترونیکی کاملاً کاربردی ممکن است برای ایمن نگه داشتن شما و اطمینان از اینکه هیچ گونه ترتیبات حمل و نقل را از دست نمی دهید، کلیدی باشد. هنگام خروج از کشور، حتماً یکی از اینها را بسته بندی کنید.

4. در نهایت، یک هاب پورت USB را بسته بندی کنید. هاب پورت USB دستگاه فوق العاده مفیدی است که هنگام سفر با لپ تاپ خود می توانید داشته باشید. عملکرد اصلی آن این است که به لپ تاپ شما تعداد بیشتری از پورت های USB موجود را بدهد. به طور معمول، یک هاب USB دارای 4 تا 7 پورت USB اضافی است، بنابراین می توانید به راحتی همه دستگاه های USB خود را هنگامی که از فضای کاری سازمان یافته در دفتر خانه خود حذف می کنید، متصل کنید.

هاب های پورت برقی و هاب های پورت بدون برق وجود دارد. هاب های پورت برقی بسیار عالی هستند زیرا آنها برق دستگاه های متصل شما را تامین می کنند (بنابراین دستگاه های شما نیازی به دریافت برق از لپ تاپ شما ندارند). اگر فقط زمان محدودی برای شارژ دستگاه‌های USB خود دارید، می‌توانید از یک هاب برقی برای شارژ همزمان همه آنها استفاده کنید و حتی به تعداد پریزهای اضافی نیاز ندارید. برخی از هاب های HP دارای اسلات کارت SD و پورت USB-C هستند. در اینجا درباره هاب پورت USB اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اطلاعات بیشتر

به یاد داشته باشید، اگر شارژر لپ‌تاپ خود را گم کردید و به شدت نیاز به شارژ مجدد آن دارید، همیشه می‌توانید:

لپ تاپ خود را از طریق USB-C شارژ کنید

از یک آداپتور برای شارژ لپ تاپ خود در خودرو استفاده کنید

لپ تاپ خود را با پاوربانک شارژ کنید. قبل از خرید راهنمای خرید پاوربانک لپتاپ را بخوانید.

هر یک از این روش ها می تواند شما را از تحمل یک آخر هفته بدون لپ تاپ در سفر نجات دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا