فرهنگی هنری

راهنمای ست کردن کفش اسنیکر در استایل کژوال مردانه

ساده‌ترین کاری که می‌توانید برای تجربه انواع استایل‌ها انجام بدهید، این است که لباس‌های قدیمی خود را کنار بگذارید و آن‌ها را با لباس‌هایی مدل جدید جایگزین کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که ایجاد برخی استایل‌ها اصول و قواعد مخصوص به خود را دارد و همچنین برای اینکه پوشیدن هم‌زمان چندین لباس باعث شود تا استایل ظاهری شما شیک و جذاب به‌نظر برسد، شما باید نکاتی رعایت کنید.

البته دقت به این قاعده کلی که برای داشتن استایلی شیک میان لباس‌های شما باید یک تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد، تاحدی می‌تواند به شما کمک کند تا به هدف خود برسید. ولی از آنجایی که امروزه در صنعت مد و فشن تغییرات بسیاری ایجاد شده است و تفکرات جدید جای خود را به ذهنیت‌های قدیمی داده‌اند و همچنین مدل‌های متنوعی از پوشاک مردانه به بازار عرضه شده‌اند؛ بنابراین اینکه شما درحال حاضر فقط به فکر ایجاد یک هماهنگی مناسب میان لباس‌های خود باشید، کمی ساده انگارانه خواهد بود.

برای تغییر استایل خودمان از کجا شروع کنیم؟

اگر همین الان درحال خواندن این جمله هستید؛ بنابراین تصمیم گرفته‌اید تا گام به گام مراحل مربوط به تغییر استایل خود را انجام بدهید و در آخر از نتیجه کارهای خود لذت ببرید. اما از آنجایی که هر کدام از لباس‌های مردانه به تنهایی نقش مهمی در استایل شما بازی می‌کنند، پس کاملا طبیعی خواهد بود اگر برای اینکه از کدام قسمت شروع کنید، دچار تردید شوید.

برای درک بهتر این موضوع استایل خود را شبیه به یک پازل درنظر بگیرید که هریک از لباس‌های شما یک قطعه از این پازل هستند. حال اگر شما قطعه‌ای را در جای اشتباهی قرار بدهید یا قطعات را به گونه‌ای در جایشان قرار بدهید که هیچ قطعه‌ای به دیگری به درستی متصل نشود، نتیجه نهایی هرگز لذت‌بخش نخواهد بود.

شاید از شنیدن این جمله تعجب کنید، اما اگر سبک کفشی را که به پا می‌کنید را تغییر بدهید، شما بخش زیادی از مسیر رسیدن به یک استایل شیک و جذاب را طی کرده‌اید. ضمنا از آنجایی که امروزه این مدل از پوشاک مردانه در مدل‌هایی متنوعی به بازار عرضه می‌شود، دست شما را برای انتخاب مدلی مناسب کاملا باز خواهد بود.

به عنوان مثال یکی از این کفش‌ها، اسنیکر است. به عقیده بسیاری از کارشناسان مد درحال حاضر جریانی شکل گرفته است که طیف گسترده‌ای از آقایان در این جریان به سمت استایل کژوال مردانه در حرکت هستند؛ بنابراین گزینه‌ای همچون اسنیکر آن‌ها را به هدفشان می‌رساند.

چون کفش اسنیکر را در استایل کژوال مردانه ست کنیم؟

اساسا این مدل کفش‌های مردانه به دلیل عرضه در متنوع‌ترین مدل‌ها به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از هریک از آن‌ها استایل‌های گوناگونی برای خود ایجاد کنید. اما به‌طور خاص برای استایل کژوال مردانه شما باید مدل‌هایی از این کفش مردانه نظیر مدل ساق بلند و سفید رنگ آن را استفاده کنید.

برای ست کردن مدل ساق بلند در استایل کژوال مردانه هم همراه با آن، یک شلوار جین یا چینو و یک تیشرت سفید رنگ بپوشید. در خصوص اسنیکر سفید رنگ هم باید بگوییم که ترکیب آن‌ها با کت و شلوارهای کژوال تابستانی، شلوار جین یا چینو، استایل کژوال مردانه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که کفش اسنیکر از جمله پوشاک مردانه به حساب می‌آید که پوشیدن آن با پیراهن کرم جودون به آقایان کمک می‌کند تا طیف گسترده‌ای از استایل‌های شیک و جذاب را برای خود ایجاد کنند. اما اگر می‌خواهید تا استایل شما ظاهر بی عیب و نقصی داشته باشد، باید نکاتی که در این نوشتار به آن‌ها اشاره کردیم را رعایت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا