گردشگری جهان

خرید تور استانبول با بهترین قیمت از پرشین هتل

خرید تور استانبول اولین قدم برای سفر به شهر استانبول است. اما برای خرید تور استانبول باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟ آیا تور لحظه آخری استانبول گزینه ی مناسبی است؟ آیا می توان هتل استانبول با لولی متوسط را با کمترین قیمت رزرو کرد؟ پیشنهاد پرشین هتل برای رزرو هتل استانبول به کاربران چیست؟ برای جواب تمامی این سوالات با ما همراه شوید.

اگر خرید تور استانبول را با هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول انجام دهید، می توانید سفری قیمت مناسب و با کیفیت را تجربه نمایید. زیرا این هتل 4 ستاره استانبول خدمات و امکاناتی عالی را عرضه می کند. اما اگر یک هتل استانبول با قیمتی عالی و کیفیتی بالا را خواهان هستید، پیشنهاد ما به شما رزرو تور استانبول هتل الیت ورلد استانبول است.

مهم ترین نکته ها در زمان خرید تور استانبول

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید تور استانبول به آن توجه کنید، موقعیت مکانی هتل استانبول است. زیرا اگر به اشتباه هتل استانبول را انتخاب کنید ممکن است سفری ناخوشایند را تجربه نمایید. زیرا بیشتر کوچه های استانبول نا امن بوده و در صورت انتخاب اشتباه هتل، ممکن است مورد سرقت یا خفت گیری قرار بگیرید.

پذیرش هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

یکی دیگر از نکته های مهم در سفر به استانبول، همراه داشتن دلار و لیر است. زیرا در بیشتر جاهای تفریحی استانبول باید لیر هزینه کنید و در برخی نقاط، دلار بپردازید. البته توصیه پرشین هتل به شما، تهیه استانبول کارت است. با استانبول کارت شما می توانید بیشتر هزینه های جانبی نظیر بلیط موزه ها و جاهای دیدنی استانبول، تراموا، مترو و تاکسی استانبول را به راحتی پرداخت نمایید.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول چه امکاناتی دارد؟

یکی از بهترین هتل های استانبول با لول 4 ستاره، هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول است. این هتل استانبول با این که 4 ستاره است اما امکاناتی عالی را عرضه می کند. همانطور که از اسم این هتل استانبول بر می آید، در منطقه تکسیم استانبول قرار گرفته است. همین موقعیت مکانی عالی سبب شده تا یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول از نظر امکانات فوق العاده بوده که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و … می شود. از دیگر امکاناتی که در این هتل استانبول دیده می شود می توان به پارکینگ، خدمات خشک شویی، خدمات روم سرویس، رستوران و کافی شاپ و … اشاره کرد. از این رو پیشنهاد پرشین هتل به کاربران در میان هتل های استانبول هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول است.

نمای بیرونی هتل کوئنتو تکسیم استانبول

حال چرا پرشین هتل ارزان ترین تور استانبول را ارائه می دهد؟

پرشین هتل به دلیل داشتن قرار داد های طولانی مدت با هتل ها، ارزان ترین تور استانبول را ارائه می دهد. علاوه بر این موضوع ارائه قیمت واقعی هتل استانبول همراه با قیمت مناسب ترین پروازها، سبب ساز ارائه تور ارزان استانبول می شود. البته باید ذکر کنیم که برخی از هتل های 3 ستاره استانبول بسیار بی کیفیت هستند و نباید به هر سایتی اعتماد کرد.

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

از جمله بهترین هتل های 3 ستاره استانبول می توان به هتل ریدل استانبول اشاره کرد. این هتل 3 ستاره در منطقه فاتیح استانبول قرار گرفته و یک هتل خوب با امکانات مکفی می باشد. با اقامت در این هتل استانبول شما می توانید سفری قیمت مناسب را همراه امکاناتی مطلوب تجربه نمایید.

از دیگر هتل های استانبول که قیمت مناسب و امکاناتی مطلوب دارد می توان به نام هتل کوئنتو تکسیم استانبول اشاره نمود. یکی از تورهای ارزان استانبول که در پرشین هتل توصیه می شود، تور هتل کوئنتو تکسیم استانبول است. با اقامت در این هتل شما با چند قدم پیاده روی به میدان تکسیم خواهید رسید.

رستوران هتل برج ال استانبول

هتل برج اِل استانبول از دیگر هتل های 3 ستاره استانبول است. این اقامتگاه هم کیفیتی خوب دارد و هم قیمتی ارزان. از این رو در لیست هتل های پیشنهادی پرشین هتل قرار دارد. این مکان اقامتی در محله بی اغلو (قسمت اروپایی) قرار گرفته و دسترسی خوبی به خیابان نیشانتاشی دارد.

چگونه از پرشین هتل خرید تور استانبول را انجام دهیم؟

برای خرید تور استانبول یا رزرو هتل استانبول از پرشین هتل کافی است که وارد سایت شوید. سپس در قسمت جستجو، مبدا و مقصد، سپس زمان رفت و برگشت را انتخاب نمایید. پس از آن دکمه جستجو را فشار دهید تا لیست کامل تور استانبول متناسب با شرایط شما نشان داده شود. راه دیگر این که با شماره ی 021،43000020 در ارتباط باشید تا کارشناسان پرشین هتل شما را راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا