گردشگری جهان

برای خرید در شهر آنتالیا به کجا برویم؟

یکی از تفریحات مفرح در سفر همواره خرید کردن بوده است.لذتی جدایی ناپذیر از سفر مخصوصا برای بانوان و کودکان. حال اینکه چه جنسی را از کجا بخریم و یا بهترین مراکز خرید این شهر کجاست همواره معزلیست که مسافران درگیر آن هستند و دنبال جوابی برای آن.آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی پرطرفدار ترکیه محسوب می شود و تور آنتالیا جزو پرطرفدارترین تورهای گردشگری محسوب می شود.خاصه تور آنتالیا نوروز بدلیل فرصت کم و ایام تعطیلات نوروز حجم زیادی از مسافر را به سمت خود در یک بازه دو هفته ای می کشاند.در این مقاله برای راحتی شما مسافر عزیز سعی خواهیم کرد مهمترین مراکز خریدی که شما می توانید در شهر آنتالیا به آن مراجعه کرده معرفی کنیم.امید است راهگشایی در سفر برای شما گردشگر محترم باشد.

زیباترین سواحل مدیترانه را می توانید در شهر زیبای آنتالیا بیابید که هر ساله از سراسر دنیا گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند، از دیگر تفریحات جذاب آنتالیا مراکز خرید بزرگ با داشتن فروشگاه ها با برندهای معروف و بین المللی آن است که شما می توانید نیاز خود را با قیمتهای مناسب در این فروشگاهها بیابید.در اینجا تعدادی از مال ها و فروشگاههای بزرگ شهر آنتالیا را برای راحتی حال شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

  1. مرکز خرید تراسیتی(TerraCity )

مرکز خرید تراسیتی که در منطقه لارا در آنتالیا قرار گرفته از بزرگترین مراکز خرید شهر آنتالیا محسوب شده و بالغ بر170 فروشگاه مختلف در آن قرار دارد.اگر شما گردشگر محترم اهل پوشیدن لباس های برند هستید می توانید اکثر برند های معروف مانند هوگو باس، لاگوست، ماسیمو دوتی، بری بری و الباقی آنها را در این مرکز خرید بیابید.این مال هم مانند اکثر مال های بزرگ دیگر دارای یک طبقه فود کورت می باشد که اکثر رستوران ها و فست فود های معروف در آن شعبه دارند.

  1. مرکز خرید ام میگروس( M Migros )

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در بین مراکز خرید آنتالیا ام میگروس است که دارای سه طبقه می باشد و همه چیز را یکجا می توانید در این مرکز خرید بیابید.انواع عطر و ادکلن ، پوشاک و حتی محصولات دیجیتال نیز در این مال وجود دارد. این فروشگاه در واقع جزو فروشگاههای زنجیره ای سویسی است که در آنتالیا نیز شعبه دارد . از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به داشتن سینما چند بعدی ، هایپر مارکت و انواع رستوران های مختلف اشاره کرد.آدیداس و نایک پوشان می توانند در طبقه آخر این مال شعبه این فروشگاههای مطرح ورزشی را پیدا نمایند. یک زمین بازی و شهربازی نیز در طبقه منفی یک این مرکز خرید وجود دارد که می توانید کودک خود را در آنجا برده و از تفریحات آن استفاده نماید.

  1. مرکز خرید توربان مارینا

یک فروشگاه بزرگ در نزدیکی مدیترانه و شهر ساحلی آنتالیا بنام توربان مارینا وجود دارد که از جذاب ترین نقاط شهر برای خرید محسوب می شود.حتی اگر در این مرکز نتوانستید خرید کنید می توانید از تفریحات آبی نزدیک این فروشگاه جهت تفریح استفاده کنید و لذت ببرید.

  1. مرکز خرید مارک(Mark)

مرکز خرید مارک جزو جدیدترین پاساژهای موجود در شهر آنتالیاست و حدود 160 فروشگاه با انواع برندهای ترک و برندهای بین المللی در آن وجود دارد.لازم به تذکر است قیمت های این مجموعه کمی بالاست اما خیالتان راحت است که جنس اصل را خریداری می کنید.فست فود مک دونالد در این مال شعبه دارد.

  1. اوت لت دیپو(Deepo)

دیپو یک مرکز خرید اوت لت در آنتالیاست و می توانید اجناس خود را با قیمتهای ارزان تر در این پاساژ بیابید. این مجموعه فروشگاهی در کنار آنتالیا مال بزرگترین مرکز خرید مدیترانه محسوب می شود ولی مشکل آن دوری به شهر آنتالیاست.اما خیالتان راحت که می توانید در این مجموعه فروشگاهی خرید کنید.

  1. مرکز خرید اوزدیلک(Ozdilk)

حدود 100 فروشگاه در این مرکز خرید بزرگ وجود دارد که برندهای مطرحی بین آنها قرار گرفته اند.اجناس در این پاساژ قیمت مناسبی دارند .یکی از مزایای این مال قرارگرفتن آن در مرکز شهر آنتالیاست.فودکورت ، سالن بازی برای کودکان و بولینگ علاوه بر فروشگاهها جزو دیگر تفریحات این مرکز خرید محسوب می شود.

علاوه بر مراکز خریدی که در بالا به آن اشاره کردیم مناطقی در خود شهر آنتالیا وجود دارد که اکثر بومیان شهر انتالیا از انجا خرید می کنند.خیابان آتاتورک، خیابان ایشیکلار، خیابان شارامپول و خیابان جمهوریت جزو مراکزی است که خرید کردن در آن جاریست و گردشگران علاوه بر بازید از مراکز خرید فروشگاهی در سطح شهر به این خیابان ها هم مراجعه می کنند و از آنجا خرید می کنند.مثلا در خیابان گوللوک که بافت قدیمی ای نیز دارد می توانید پوشاک را با قیمتهای بسیار مناسبی خریداری نمایید و یا در خیابان ایشیکلار اکثر برندهای ترک در آنجا شعبه دارند.اگر بدنبال کیف و کفش هستید می توانید سری به خیابان شارامپول بزنید. همچنین در شهر انتالیا بازار های هفتگی مثل پنج شنبه بازار و چهارشنبه بازار و شنبه و سه شنبه بازار نیز وجود دارد که در خیابان های مختلف شهر آنتالیا بساط پهن می کنند و به فروش اجناس خود می پردازند.

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آریسا پرواز با کادری مجرب مجری مستقیم تورهای ترکیه ( استانبول ، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، مارماریس و ازمیر ) آماده مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص تورهای مختلف می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا