گردشگری جهان

چه مدارکی برای سفر با تور آفریقا و تور اروپا نیاز داریم؟

مکان های بسیار کمی در جهان می توانند با مناظر خیره کننده ، تنوع غنی حیات وحش و زیستگاه هایی که آفریقا ارائه می دهد رقابت کنند. تور آفریقا ، یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین انتخاب های مسافرتی هر کسی خواهد بود. حیات وحش پربار قاره آفریقا ، مملو از دیدنی ها و جذابیت های دست نخورده می باشد؛ بنابراین، جای تعجب نیست که مقصدی برتر برای عکاسی از حیات وحش و مسافرانی است که علاقه خاصی به طبیعت و ماجراجویی دارند. جدا از قاره آفریقا، مکان های بسیاری وجود دارند که با کسب و اخذ ویزا شینگن ، می‌ توانید به آنها سفر کنید. تور اروپا ، مطمئناً یکی از خاطره انگیز ترین و جذاب ترین گردش های هر فرد خواهد بود. کمتر کسی است که با زیبایی های قاره سبز آشنایی نداشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور آفریقا و تور اروپا ، حتما به وب سایت navidgasht.com مراجعه کنید.

دیدنی های تور آفریقا 

هیچ چیز مانند دیدن طبیعت در فصل بهار نیست ؛ زمانی که قطرات باران علف های جدید و زندگی حیوانات جدید را به ارمغان می آورد. در میان رویداد های حماسی حیات وحش ، تعداد کمی از آنها می توانند با حیات وحش قاره آفریقا برابری کنند. این قاره ، با توجه به منابع و امکانات فراوان و برخورداری از حیات وحش دیدنی و مردم مهمان نواز ، مقصدی بی نظیر برای هر توریستی به شمار می رود. تور آفریقا یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات هر فردی خواهد بود. برای یک مسافرت جذاب و عکاسی از حیات وحش در آفریقا ، هیچ چیز مانند قرار گرفتن در میان صد ها هزار حیوان وحشی و گورخر در حالی که آنها سفر سالانه خود را بر فراز دشت های سرنگتی و ماسای مارا در تعقیب مکان جدید انجام می دهند ، وجود ندارد. بازدید از این قاره و همراه شدن با تور آفریقا ، تجربه ای کم نظیر خواهد بود ؛ بنابراین به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

جذابیت های تور اروپا 

برج ایفل ، بیگ بن ، کانال های ونیز و آکروپولیس آتن ؛ همه ما می دانیم که سفر به اروپا ، عکس های دیدنی و جذابی را به همراه دارد. غذا های عالی پائلا اسپانیایی ، کاربونارا ایتالیایی ، سالاد یونانی ، نان باگت فرانسوی ، گوشت گاو روسی استروگانف ؛ همه این غذا های خوشمزه زمانی که آنها را در کشور های مبدا میل کنید ، طعم بهتری دارند. کسب ویزا شینگن و رفتن به تور اروپا ، تمامی این آرزوها را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. قاره سبز ، زیبایی و طراوت خاصی را در خود جای داده و هرچه که در وصف زیبایی این قاره بگوییم کم گفتیم. سفر به اروپا ، ممکن است عشق تازه ای به فرهنگ اسکاندیناوی یا قدردانی از قلعه های ولز را نشان دهد. این سفر ، تکه‌ هایی از خودمان را نشان می‌ دهد که قبلاً نمی‌ شناختیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت مسافرتی نوید گشت به نشانی navidgasht.com ، علاوه بر کسب ویژا شینگن ، اقدام به خرید تور اروپا نیز بکنید.

چگونه به اروپا سفر کنیم ؟

معماری منحصر به فرد اروپا ، یک زمین بازی برای علاقه مندان به معماری است. آمفی‌ تئاتر های رومی ، صومعه‌ های قرون وسطایی ، قلعه‌ های رنسانس و آسمان‌ خراش‌ های مدرن در سراسر این قاره یافت می‌ شوند. شاید این سوال را با خود بپرسید که چگونه به اروپا سفر کنیم ؟ گشتن به دور اروپا و مشاهده تمامی این مناظر بی نظیر ، امری غیر ممکن نیست. سفر به اروپا یک ماجراجویی واقعی است ؛ چرا که این قاره مملو از کشور ها ، فرهنگ‌ ها ، غذا ها ، تاریخ و زبان‌ های متنوع می باشد که تور اروپا را به عنوان تجربه ای آموزشی ، الهام‌ بخش و صرفاً سرگرم‌ کننده خواهد ساخت. با اخذ ویزای شینگن و جستجو در اروپا ، می توانید در میان تاریخ زنده قدم بزنید. تمدن در اروپا سالهاست که وجود داشته است و این قاره ، ساختمان های فراوانی برای اثبات آن دارد. قدمت برخی از این ساختمان ها ، به حدود دو هزار سال پیش میرسد ؛ به ویژه در مکان هایی مانند رم در کشور زیبای ایتالیا.

تور آفریقا چه جذابیت هایی دارد ؟

از کاوش در ساوان‌ های وسیع و باز و فضای داخلی جنگل‌ های متراکم گرفته تا نمونه‌ برداری از رنگ‌ های قرمز رنگارنگ تانزانیایی ، تمامی این زیبایی ها را در جایی جز قاره آفریقا نخواهید یافت. دومین قاره بزرگ جهان ، تجربه‌ های رنگارنگ و الهام‌ بخش کم ندارد. به مانند خوردن ماکارونی و اسپاگتی تازه در ایتالیا یا کاوش در خرابه های باستانی در یونان ؛ تور آفریقا ، مترادف با سافاری حیات وحش است. پارک ملی کروگر ، معروف ترین مقصد برای دست زدن به شیر ها ، گورخر ها ، زرافه ها ، فیل ها ، کرگدن ها و غیره است. اما سافاری آفریقایی فقط به این نیست که این حیوانات را از دور نگاه کنید ؛ در واقع شما کاملاً در دنیای رام نشده خودشان غوطه ور خواهید بود. این تجربه‌ ای است که احتمالاً آن را فراموش تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور اروپا ، تور آفریقا و ساده ترین روش های اخذ ویزا شینگن ، می توانید با شرکت مسافربری نوید گشت ارتباط برقرار کرده به وب سایت navidgasht.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا